Fornemmelse af baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg har læst lidt om at man kan have en fornemmelse af at man er gravid allerede inden man har testet positiv.

Tror i på det??
Er der nogle der har prøvet det??

Jeg spørger fordi jeg har en stor fornemmelse af at jeg er gravid, men da min mens ikker er udeblevet endnu venter jeg lige og ser tiden an.
Jeg skal teste på lørdag hvis ikke den er kommet inden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Madam Blå

Jeg "vidste" at jeg var gravid en lille uge inden jeg testede positiv Kan ikke forklare det, men havde bare sådan en fornemmelse.

for positiv test på lørdag

Anmeld

8. juni 2011

MLT

Jeg tog en test, som var negativ. En uge efter, var der noget i mig, som fik mig til at tage en mere. Jeg ved ikke hvad ?? ...den var positiv! 

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Jeg "vidste" at jeg var gravid en lille uge inden jeg testede positiv Kan ikke forklare det, men havde bare sådan en fornemmelse.

for positiv test på lørdag

Jeg har også bare en stærk fornemmelse det er helt underligt.
Vi HÅBER den er der

Anmeld

8. juni 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Jeg har også bare en stærk fornemmelse det er helt underligt.
Vi HÅBER den er der

Håber for dig Jeg var som sagt "sikker" på det.. Men måneden inden troede jeg også, at jeg var gravid. Men var ikke "sikker"  

for at det ikke er kroppen og sindet, der driller.

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Håber for dig Jeg var som sagt "sikker" på det.. Men måneden inden troede jeg også, at jeg var gravid. Men var ikke "sikker"  

for at det ikke er kroppen og sindet, der driller.

Det er lidt sjovt du siger det for jeg har også før troet at jeg var gravid, men slet ikke på samme måde som jeg gør nu.
+ at min krop bestemt opføre sig gravid

Anmeld

8. juni 2011

Fenja09

Jeg havde absolut ingen idé om at jeg var gravid og kunne heller ikke mærke det. Jeg tog en test udelukkende fordi min veninde blev ved med at sige, at jeg lige skulle prøve og det gjorde jeg så - fandt ud af det i 7. uge.

Der er sikkert nogen der kan mærke det, men ikke mig - i hvert fald ikke denne gang, måske hvis jeg skulle blive gravid igen

/Fenja

Anmeld

8. juni 2011

celkt

jeg  da også for dig...

min gode veninde har nærmest kunne mærke hun var gravid, et minut efter hun er kravlet ud af dobbeltsengen, groft sagt.

hun har i hvert fald ringet og sagt at hun mente der var noget på fære en uge før forventet mens med begge sine børn, og hun har også været ´sikker´ begge gange, og har jo haft ret. Så nogle kan mærke det, det må man jo bare konkludere...

Anmeld

8. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

Sidst vidste jeg at den var positiv 2 uger før jeg kunne teste

Anmeld

8. juni 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Det er lidt sjovt du siger det for jeg har også før troet at jeg var gravid, men slet ikke på samme måde som jeg gør nu.
+ at min krop bestemt opføre sig gravid

Jeg håber, at den er der denne gang

Nogle kan mærke det.. Eller fornemme det Men kroppen kan virkelig også drille.

Og venter spændt på en update på lørdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.