Hvad er jeres "symptomer"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Kris89

MorTilJanuar skriver:

Jeg har meget varierende kvalme  fra 4+3 som faktisk var 3+4 har jeg haft kvalme, og KÆMPE træthed , men nu stilner det lidt af 

Det der med manglende apetit og kvalme det havde jeg også men efter en snak blev jeg helt klar over at det måtte jeg bare IKKE bukke under for.. Jo mindre man spiser jo mere kvalme har man  så jeg spiser ca hver 2-3 time  altså kvalmen skyldes jo ikke at maven ikke har noget at arbejde med men det modvirker kvalmen i højgrad 

Mine skønne bryster er heller ikke voldsomt ømme mere, kun når vores golden retriver mener at han skal putte på brystet af sin moar 

men håber at alle i kvalme lidende prøver jer med at spise mere og flere mindre måltider  det hjalp GEVALDIGT her, virkelig ekstremt.. 

Det lyder også som symptomer der er til at leve med

Sjovt at se hvor forskellige vi egentlig er, selvom vi er ca. lige langt henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Carl-Emil's mor

Kris89 skriver:

Det lyder også som symptomer der er til at leve med

Sjovt at se hvor forskellige vi egentlig er, selvom vi er ca. lige langt henne

Det er jo hvad man selv gør det til tror jeg  Min kvalme var virkelig slem i starten.. kunne INTET.. Kæresten måtte lave alt.. bare at handle så var jeg ved at sige hej til Ulrik  men spis spis spis så er du godt på vej 

Anmeld

9. juni 2011

Kris89

MorTilJanuar skriver:

Det er jo hvad man selv gør det til tror jeg  Min kvalme var virkelig slem i starten.. kunne INTET.. Kæresten måtte lave alt.. bare at handle så var jeg ved at sige hej til Ulrik  men spis spis spis så er du godt på vej 

Rådet med at spise når man har kvalme vil jeg helt sikkert tage til mig...

Anmeld

9. juni 2011

Carl-Emil's mor

Kris89 skriver:

Rådet med at spise når man har kvalme vil jeg helt sikkert tage til mig...

Det er ihvertfald efektivt  

Det er hårdt lige at skulle igennem det der med at spise når kvalmen banker på, men det er den nemmeste vej igennem og tager et par døgn så er man flying high igen  man har stadigvæk ubehag, det undgår man ikke men den der svimlende kvalme der gør man kun kan sove den forsvinder 

Anmeld

10. juni 2011

Louiiiise

Ja. det er lidt sjovt at følge med hvordan folk har det i forhold til at vi alle har termin i Januar.

Kan man se noget på jeres maver? Intet på min, bare oppustet

Lider også rigtig meget af hovedpine.

Anmeld

10. juni 2011

Louiiiise

Min kvalme er der stadig lidt. Jeg skal bare huske at spise noget godt om morgen og helst have 2 timer inden jeg skal møde på arbejde. Så jeg ikke stresser

Jeg er bare begyndt i denne uge at få vildt meget appetit. Jeg skal helst spise hver time ellers er jeg mega sulten.

Synes min krop er svær at finde ud af

Louise 9+0

Anmeld

10. juni 2011

Kris89

Louiiiise skriver:

Min kvalme er der stadig lidt. Jeg skal bare huske at spise noget godt om morgen og helst have 2 timer inden jeg skal møde på arbejde. Så jeg ikke stresser

Jeg er bare begyndt i denne uge at få vildt meget appetit. Jeg skal helst spise hver time ellers er jeg mega sulten.

Synes min krop er svær at finde ud af

Louise 9+0

Der er vidst ikke meget at se på min mave endnu, selvom jeg hver dag bilder mig ind at jeg kan se noget...

Min mave rumler også oftere end normalt, men med fuldtidsarbejde, og job blandt kolort, er der bare ikke tid til at spise så ofte  Er altid mega sulten når jeg malker = er smurt ind i kolort, knap så rart at skulle spise der.

Håber virkelig ikke jeg får "flere/værre" symptomer end jeg har nu, jeg kan mærke jeg er gravid, men kan sagtens passe arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.