Hvad er jeres "symptomer"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.183 visninger
26 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Kris89

Hej alle..

Er lidt nysgerrig, hvor langt er i henne og hvilke "symptomer" på graviditet har i?

Selv er jeg 7+3, har ømme bryster og kun nogle dage lidt kvalme om eftermiddagen... Det kan måske nå at komme endnu, men indtil videre føler jeg mig heldig. Selvom jeg tit kommer i tvivl om jeg overhovedet er gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

TbCp

Jeg har mega ømme brystvorter
Og idag har jeg haft kvalme det meste af dagen, håber ikke det fortsætter!

Da jeg ventede min datter havde jeg ingen symptomer overhovedet og havde da lidt håbet at komme ligeså let igennem denne gang.

Anmeld

7. juni 2011

Kris89

TbCp skriver:

Jeg har mega ømme brystvorter
Og idag har jeg haft kvalme det meste af dagen, håber ikke det fortsætter!

Da jeg ventede min datter havde jeg ingen symptomer overhovedet og havde da lidt håbet at komme ligeså let igennem denne gang.

Mine brysterer blevet så dejligt faste. Kæresten er sååå ked over ikke at måtte røre dem, fordi de er ømme... det er så synd for ham, for er også selv lidt stolt af dem nu. (har meget små bryster)

Jeg har været meget i tvivl om hvilke symptomer jeg kunne vente.. min ældste halvsøster havde ingen overhovedet med hendes to børn, hun løb nærmest til dagen inden hun fødte..

Min anden halvsøster brækkede sig fra positiv test til hun fødte med begge hendes...

Heldigvis har har jeg altid været mest som den første

jeg havde tre dage i træk eller sådan noget, hvor kvalmen om eftermiddagen var overvælende, men intet nu. så mon ikke dit går over også

Anmeld

7. juni 2011

TbCp

Kris89 skriver:

Mine brysterer blevet så dejligt faste. Kæresten er sååå ked over ikke at måtte røre dem, fordi de er ømme... det er så synd for ham, for er også selv lidt stolt af dem nu. (har meget små bryster)

Jeg har været meget i tvivl om hvilke symptomer jeg kunne vente.. min ældste halvsøster havde ingen overhovedet med hendes to børn, hun løb nærmest til dagen inden hun fødte..

Min anden halvsøster brækkede sig fra positiv test til hun fødte med begge hendes...

Heldigvis har har jeg altid været mest som den første

jeg havde tre dage i træk eller sådan noget, hvor kvalmen om eftermiddagen var overvælende, men intet nu. så mon ikke dit går over også

Haha ja så skal han da bare fortsætte med at glæde sig for de bliver kun bedre

Jeg håber meget jeg ikke skal til at ligge med hovedet i kummen!

Anmeld

8. juni 2011

Louiiiise

Jeg er 8+5 Jeg har haft rigtig meget kvalme de sidste tre uger, mine ømme bryster er ved at gå væk, lidt appetit og kun til noget særlig, Synes min mave er ved at blive hård. Men ved ikke om det kan passe.

Har det nogle gange som om jeg bager rundt på 10 kilo.

Jeg er meget træt og har svært ved at komme op om morgen..

Hehe. Fed gravidtet jeg har

Anmeld

8. juni 2011

TbCp

Louiiiise skriver:

Jeg er 8+5 Jeg har haft rigtig meget kvalme de sidste tre uger, mine ømme bryster er ved at gå væk, lidt appetit og kun til noget særlig, Synes min mave er ved at blive hård. Men ved ikke om det kan passe.

Åh ja træthed... jeg er så vanvittigt træt for tiden! Og så kan jeg alligevel ikke sove om natten fordi det er så lummert...

Håber du snart slipper for kvalmen.

Anmeld

8. juni 2011

-Sigrid-

Hej alle..

Er lidt nysgerrig, hvor langt er i henne og hvilke "symptomer" på graviditet har i?

Selv er jeg 7+3, har ømme bryster og kun nogle dage lidt kvalme om eftermiddagen... Det kan måske nå at komme endnu, men indtil videre føler jeg mig heldig. Selvom jeg tit kommer i tvivl om jeg overhovedet er gravid.

Ømme bryster, minimal appetit, ekstrem lugtesans, tudemarie-syndromet, opkast mange gange dagligt, træthed, "hård" mave - oppustethed, humørsvingninger (så meget kæresten nogle gange har gemt sig   )  og kan ikke holde op med at tænke/snakke baby 

Anmeld

8. juni 2011

Kris89

Louiiiise skriver:

Lyder bestemt ikke rart.

for at det snart bliver bedre...

Anmeld

8. juni 2011

Kris89

-Sigrid- skriver:

Ømme bryster, minimal appetit, ekstrem lugtesans, tudemarie-syndromet, opkast mange gange dagligt, træthed, "hård" mave - oppustethed, humørsvingninger (så meget kæresten nogle gange har gemt sig   )  og kan ikke holde op med at tænke/snakke baby 

Fy føj for en omgang... Hvor langt er du henne??

Anmeld

8. juni 2011

-Sigrid-

Kris89 skriver:

Fy føj for en omgang... Hvor langt er du henne??

Ja, bruger også hele dagen i sengen 

10+0  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.