Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ann88 skriver: Lige en update herind til. Har stadig ikke fundet helt ud af noget. Har taget 4 Æ teste (fordi jeg gerne ville af med dem også) alle positive, på trods af de er taget med ca 2 dages mellemrum alle sammen. Har taget negativ G test her til eftermiddag, og en i sidste uge. jeg ved godt det kun er 2 uger siden, og tager den sidste test i morgen tidlig for at være HELT sikker. Jeg har SUPER ømme bryster, føles som om de vejer 10 kg , og er meget irritabel så tegnene er der. Nu må vi ses imorgen.
Lige en update herind til.
Har stadig ikke fundet helt ud af noget.
Har taget 4 Æ teste (fordi jeg gerne ville af med dem også) alle positive, på trods af de er taget med ca 2 dages mellemrum alle sammen. Har taget negativ G test her til eftermiddag, og en i sidste uge. jeg ved godt det kun er 2 uger siden, og tager den sidste test i morgen tidlig for at være HELT sikker.
Jeg har SUPER ømme bryster, føles som om de vejer 10 kg , og er meget irritabel så tegnene er der.
Nu må vi ses imorgen.
så længe mens ikke er kommet endnu så test engang om ugen, eller gå til lægen og høre om hvad det så kan være eller om de vil tage en blodprøve
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej, jeg tror ikke du skal regne med æ-testene, jeg prøvede det også på et tidspunkt at de er positive selvom jeg ikke havde ÆL eller var gravid, ret underligt.. Så ikke sæt forventningerne op, men held og lykke
Det er alt for tidligt at teste for en graviditet nu.Prøv igen om 1-2 uger og se
Kruse90 skriver: Det er alt for tidligt at teste for en graviditet nu.Prøv igen om 1-2 uger og se
Jamen også selvom det er 2 uger siden samleje. Så hedder det vel 4+0?
Ann88 skriver: Jamen også selvom det er 2 uger siden samleje. Så hedder det vel 4+0?
de første 2 uger af graviditeten er du slet ikk gravid.. så nå man fx er 4+0 så er baby kun 2 uger gammel inde i maven
louise4060 skriver: de første 2 uger af graviditeten er du slet ikk gravid.. så nå man fx er 4+0 så er baby kun 2 uger gammel inde i maven
Tak fordi du forklarede det så enkelt..det har jeg dælme manglet..kan slet ikke finde ud af de underlige beregninger
Men NU kan jeg
ja ja det ved jeg godt, men så burde jeg vel kunne teste?
SussieThyssen skriver: Tak fordi du forklarede det så enkelt..det har jeg dælme manglet..kan slet ikke finde ud af de underlige beregninger Men NU kan jeg
HOLD DA OP....
har JEG lært Sussie noget idag
Føler mig helt stolt hehe
louise4060 skriver: HOLD DA OP.... har JEG lært Sussie noget idag Føler mig helt stolt hehe
Jeg lærer forhåbentligt noget hver dag..men ja det har du..og det er dejligt...jeg elsker at lære nyt
Så tak for undervisningen
SussieThyssen skriver: Jeg lærer forhåbentligt noget hver dag..men ja det har du..og det er dejligt...jeg elsker at lære nyt Så tak for undervisningen
jamen sku det være en anden gang da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128