Kan det her mon passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.945 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Holm88

Hej tøser...

Tog lige et par tests her til aften for jeg har været lidt klumret med beskyttelsen.

(det ved min kæreste godt)

Nå men altså havde sidst mens i slutningen af maj ca. Og i onsdags kom han hjem efter 2 måneder, og vi havde men så overvejer jeg nu om jeg er blevet gravid efter det.

Fandt en test ovenpå - godt nok ægløsningstest, men har læst de også kan bruges som G-test? - Testen her er bare 1½ år for gammel...

Den blev postitiv!! Lidt svag men med 2 streger. Så prøvede jeg en strimmel som er "up to date" og den blev negativ Så hvad mon det betyder, jeg ved godt det kun er 1 uge siden så vil selvfølgelig gerne teste igen, men hvad tænker i lige piger?

Jeg har surfet lidt rundt, og har læst om en der brugte en test som var 2 år gammel og viste positiv og ved lægen fik hun også positiv Så de må vel virke?

Kan det passe at æ-testen er mere sensitiv end g testen?

Jeg er meget forvirret - min kæreste ved ikke noget - kun jeg testede men sagde de begge var negative

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Nettemor

kan den ikke være positiv for ægløsning?

Anmeld

7. juni 2011

sweet

Ann88 skriver:

Hej tøser...

Tog lige et par tests her til aften for jeg har været lidt klumret med beskyttelsen.

(det ved min kæreste godt)

Nå men altså havde sidst mens i slutningen af maj ca. Og i onsdags kom han hjem efter 2 måneder, og vi havde men så overvejer jeg nu om jeg er blevet gravid efter det.

Fandt en test ovenpå - godt nok ægløsningstest, men har læst de også kan bruges som G-test? - Testen her er bare 1½ år for gammel...

Den blev postitiv!! Lidt svag men med 2 streger. Så prøvede jeg en strimmel som er "up to date" og den blev negativ Så hvad mon det betyder, jeg ved godt det kun er 1 uge siden så vil selvfølgelig gerne teste igen, men hvad tænker i lige piger?

Jeg har surfet lidt rundt, og har læst om en der brugte en test som var 2 år gammel og viste positiv og ved lægen fik hun også positiv Så de må vel virke?

Kan det passe at æ-testen er mere sensitiv end g testen?

Jeg er meget forvirret - min kæreste ved ikke noget - kun jeg testede men sagde de begge var negative

syntes ikke du skal bruge æg-test til at se om du er gravid med for den kan du jo ikke være sikker på...

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

Hvis i havde sex i onsdags, så er det kun seks dage siden.. Man siger at det befrugtede æg først sætter sig fast efter en uge. Så jeg synes du skal vente en uge, og så købe en graviditetstest

Anmeld

7. juni 2011

sweet

Madam Blå skriver:

Hvis i havde sex i onsdags, så er det kun seks dage siden.. Man siger at det befrugtede æg først sætter sig fast efter en uge. Så jeg synes du skal vente en uge, og så købe en graviditetstest

Anmeld

7. juni 2011

Holm88

nettemor skriver:

kan den ikke være positiv for ægløsning?

Men er jo på p-piller og nu er det jo ca 3 uger siden sidste mens, så den kommer ret sent så

Anmeld

7. juni 2011

Holm88

Hov det skal lige siges jeg kun tog den der æ-test "for sjov" fordi jeg vidste jeg havde dem!

Anmeld

7. juni 2011

Nettemor

Ann88 skriver:

Men er jo på p-piller og nu er det jo ca 3 uger siden sidste mens, så den kommer ret sent så

ja men så vidt jeg har forstået er den positiv både lidt før og lidt efter. og det er forskelligt hvornår i ens cyklus man har ægløsning. nogle har efter 6 dage og nogle efter 16.

Anmeld

15. juni 2011

Holm88

Lige en update herind til.

Har stadig ikke fundet helt ud af noget.

Har taget 4 Æ teste (fordi jeg gerne ville af med dem også) alle positive, på trods af de er taget med ca 2 dages mellemrum alle sammen. Har taget negativ G test her til eftermiddag, og en i sidste uge. jeg ved godt det kun er 2 uger siden, og tager den sidste test i morgen tidlig for at være HELT sikker.

Jeg har SUPER ømme bryster, føles som om de vejer 10 kg , og er meget irritabel så tegnene er der.

Nu må vi ses imorgen.

Anmeld

15. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Ann88 skriver:

Lige en update herind til.

Har stadig ikke fundet helt ud af noget.

Har taget 4 Æ teste (fordi jeg gerne ville af med dem også) alle positive, på trods af de er taget med ca 2 dages mellemrum alle sammen. Har taget negativ G test her til eftermiddag, og en i sidste uge. jeg ved godt det kun er 2 uger siden, og tager den sidste test i morgen tidlig for at være HELT sikker.

Jeg har SUPER ømme bryster, føles som om de vejer 10 kg , og er meget irritabel så tegnene er der.

Nu må vi ses imorgen.

Æ-tests vil næsten altid vise to streger. Men når stregerne er lige tydelige er der ÆL...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.