Mettemus skriver:
Jubii for update!!!
Og så sådan en dejlig en af slagsen. Det lyder som om han rigtig stortrives, den lille lækkermås. Må jeg spørge ind til hvordan jeres dagsrutiner er? Jeg har spurgt min egen sp om vi ikke skulle ta og få os sådan nogle, men det synes hun ikke er nødvendigt. Så nu har jeg spurgt netsundhedsplejersken, og hun har lavet en dagsplan til os - skønt!
Og
for flytning - hvorfor Viborg og hvorfor flytning i det hele taget? Synes, Viborg er sådan en skøn by, og faktisk er den også på vores liste over byer vi gerne vil bo i, når vi engang er færdige i Århus.
Bliver du ved med at malke ud eller går i over til mme, hvis grøden alligevel skal laves af det? Det lyder som et stort arbejde. Men dejligt med kvalitetstid til far også, det savner Jens i hvert fald!
Nå, men knus til jer - behøver jeg sige at han er top, top lækker den bette?
Altså vores dagsrutine ser nogenlunde sådan her ud, men de sidste dage har varme, sult og hans onde forældres sociale liv forstyrret en del.
kl. 4 - ammes i sengen.
kl. 6 - vågner sammen med fars vækkeur
Men han er så sød om morgenen
kl. 6.30 -kan ikke længere lokkes til at blive i sengen. Vi står op, kommer i (bad) tøj og jeg går i bad mens Johannes leger på gulvet. Snakker i sofaen og der ammes.
kl. 8 -puttes i barnevognen
kl. 10 -op og ammes (her skal vi så forsøge at få en halv mme-flaske ind) Der leges, snakkes og han får også tid på gulvet alene mens jeg laver noget andet og han finder ud af, hvordan kroppen flytter sig.
kl. 12 - her skal vi have grød lagt ind.
kl.12.30 - puttes i barnevognen
kl. 14 - op og som kl. 10
kl. 16.30 - puttes i barnevognen
kl. 17 - op, ammes, lege med far
kl. 18 - den ene laver og gir mos mens den anden laver mad. Efter mos leger han på legetæppet mens vi spiser. Herefter i nattøj.
kl. 19.30 - flaske med udmalket mælk - +mme så han får 200ml.
kl. 20 puttes han i vuggen, der synges og siges godnat. Det kan tage op til 1 time at få ham til at sove, men derefter sover han til kl. 4
Fedt hun har lavet en plan til jer. Hvordan ser den ud??
Jeg har svaret Pia på, hvorfor vi flytter. Men HURRA hvis I kommer til Viborg. Det ku virkelig være FEDT!! SÅ er der jo virkelig chance for at de blir legekamerater! Hvorfor Viborg for jeres vedkomne og hvornår hvis det blir?
Jeg forsætter med at malke ud så længde det dur. Men ja, hans mad blir ligepludselig et stort arbejde! HELDIGVIS har jeg ikke haft det sådan "amning for en hver pris" og heller ikke gjort det for min skyld- forstå mig ret. Jeg vil virkelig gerne amme og jeg nyder også hyggestunden, men jeg synes det er ligeså hyggeligt at give ham en flaske. Derfor skal jeg så heller ike kæmpe med en hel masse følelser lige nu - det er meget rart
Men det er da underligt at han sådan er begyndt at spise ude. Men hellere at han blir stor og mæt - og hvor er det hyggeligt at Martin også kan være en del af det. Kan godt forstå Jens gerne vil være med. Hvad med grød - er I begyndt?
Knus - og ja, for jeg kan ikke få nok af at høre det
Og det kan du vel heller ikke, så vil da også lige sige at Lauritz simpelthen er skøn!