Bubii......mangebørnsmødre kom frit frem :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Corn

Jeg melder mig lige, selvom jeg stadig ligger i den lave ende, hvad børnetallet angår.

Jeg er 29 år og har en vinterdreng fra 2005, en forårsdreng fra 2007 og venter en sommer baby i 2010...

Vores "mål" har været 4 børn, så mon ikke vi når det

Majken 18+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

4kløver

4kløver skriver:

Jeg har 3 nu og venter nr 4 til okt..

ja nu står den på 4 og ønsker mig en til  (gerne to)

Anmeld

5. februar 2010

Corn

4kløver skriver:

ja nu står den på 4 og ønsker mig en til  (gerne to)

Det kan være svært at stoppe igen

Anmeld

5. februar 2010

Lone Jakobsen

Macaab skriver:

Det kan være svært at stoppe igen

jep jep...helt enig der

Anmeld

12. februar 2010

Diana Lill

Ja, hvis 3 børn er mange, så kan jeg vist også være med her. Vi har 2 dejlige drenge, Lucas på snart 6 år og Matthis på 2½, og så er vi lige blevet forældre igen til en dejlig lille pige, Lecia, som nu er 5 måneder gammel. Men nu er det også slut..!

Anmeld

9. marts 2010

salten

her hører jeg vist også til :-)

har en pige på 6½ dreng på 5 og to drenge på 1 men så slutter vi også her er der ikke ønske om flere...

Anmeld

9. marts 2010

mullesmith2

Har slet ik nogebn børn endnu, men jeg har bonusmor for en dreng på snart 4. Jeg sidder og glæder mig til jeg selv kan sige jeg har 4 børn. Men det er langt ude i fremtiden... Men vi prøver hårdt  Syntes det er skønt med mange børn

Anmeld

9. marts 2010

momsemoar

hej..

min kone og jeg har 4, snart 5 børn.. louise på 7, sophie på 5, noah på 3, josephine på 8mdr, og lillebror i maven., med ankomst til juli..

de 3 store er min kones og josephine og den lille ny er vores fælles børn..

så vi har åbenbart flere børn end gennemsnittet..:-)

med venlig hilsen

Jan Skovdal

Anmeld

5. april 2010

sus34

Hejsa.

Jeg har 3 børn fra et tidligere ægteskab og venter nr. 4 til november, så det er jo ikke så mange... men min forlovede har også 3 børn fra tidligere så vi ender på 7.....

Vi har ellerede 2 i hvert rum, så babyen må få en komodeskuffe et eller andet sted.... og vi overvejer at købe en bus, vildt. Men dejligt.

Susanne

Anmeld

5. april 2010

Lone Jakobsen

sus34 skriver:

Hejsa.

Jeg har 3 børn fra et tidligere ægteskab og venter nr. 4 til november, så det er jo ikke så mange... men min forlovede har også 3 børn fra tidligere så vi ender på 7.....

Vi har ellerede 2 i hvert rum, så babyen må få en komodeskuffe et eller andet sted.... og vi overvejer at købe en bus, vildt. Men dejligt.

Susanne

he he hvor er det super rart at læse dit indlæg mine børn brokker sig nogen gange over at der er for lidt plads på værelset, og de har da hver sit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.