Bubii......mangebørnsmødre kom frit frem :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2009

Mamamischa

jeg har ikke selv mange børn men jeg ud af en søskendeflok på 8 vi mellem 6 og 29år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2009

Louise mortil4

hm mon ikke jeg hører hjemme her også, vi har Freja på 2 år og 11 mdr, Liv og Lærke på 1 år og 5 mdr også venter vi en lille ny til april 09 så vi har snart 4 dejlige unger.

Knus Louise

Anmeld

21. februar 2009

DL

her kan jeg vist være med .. vi har 6 delebørn og venter vores første sammen til august 2009..

Anmeld

2. april 2009

vonBülow

Hej

Jeg har også 3 børn, en pige på 6 år, som er hos sin far hver anden weekend. Der ud over har jeg to drenge med min mand en på 3 år og en på 7 måneder.

Jeg kunne godt tænke mig at have kontakt til andre som har børne lige som mig, er der nogen derude?

hilsen mig

Anmeld

8. april 2009

Mt4

Sammen med in kære mand som jeg har været gift med i17år har jeg 4 herlige unger. Tre drenge på 14 12 og 8 år og så har vi lillesøster på 2 år.
Det er meget alm. her hvor vi bor at man har flere/mange børn.

Anmeld

21. april 2009

cibatuchsi

her må jeg vist høre til..
har 5 skønne unger. 3 piger og to drenge

Anmeld

3. maj 2009

Lone Jakobsen

super skønt med sådan en gruppe.
havde slet ikke set det...og jeg må absolut høre til her.
vi har 4 sammenbragte børn (hvor af de 3 er mine) og vi venter vores fælles barn d. 29 juni.
synes jeg får mange kommentarer når jeg siger at vi venter vores barn "nr. 5" så ku virkelig godt bruge netværk med lige så mange, eller flere børn.

Anmeld

8. juni 2009

UngMor83

Jeg vil oz gerne være med her..

Er 26 og mor til 4. Den ældste er 6 og den yngste 6uger. Den sidste har jeg med min kæreste, og de tre store har deres egen far. Så jeg er mor til 4 mens kæresten først har fået sit første barn nu... Vi vil gerne have flere børn, så det blir spændene hvor mange vi ender oppe på ;O)

Anmeld

8. juni 2009

Musen5

Mon jeg hører ind under her.... har 2 og nr 3 er på vej til sept...

/Mette 27+2

Anmeld

8. juni 2009

haps

Kan vist også være med her..
Har min store datter på 9 år - min søn på 4 år - min bonusdatter på 2 år og venter en lille ny til oktober
Er selv "ung" på knap 30 - savner lidt, andre jævnaldrende med flere børn - der er bare noget man lærer når der er mere end en lille..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.