Bubii......mangebørnsmødre kom frit frem :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

Lone Jakobsen

mav75 skriver:

Jeg har 2 døtre på 8 og 6½ og venter endnu et barn til marts 2010.

Hvornår fortalte I til jeres børn at de skulle have en lillebror/-søster? Vi vil gerne vente til efter MD-skanning, hvor der er mulighed for at få set fostrets køn.

vores fik det afvide rimelig tideligt da jeg var meget træt og udmattet de første 12 uger. de ku jo mærke noget var anderledes så vi følte at de sku ha en forklaring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

mav75

Tja, nu er det sådan jeg altid har haft meget migræne med træthed og kvalme, så der er ingen rigtig forskel på at være gravid eller have migræne....

Anmeld

19. november 2009

kongstad

Her er der 5 stk. 3 af dem har manden og jeg sammen og de sidste 2 er mandens store fra tidligere ægteskab. de er henholdsvis 10,8,6,5 og 3 og så starter vi op i det nye år med en lille efternøler.

Anmeld

19. november 2009

Lone Jakobsen

kongstad skriver:

Her er der 5 stk. 3 af dem har manden og jeg sammen og de sidste 2 er mandens store fra tidligere ægteskab. de er henholdsvis 10,8,6,5 og 3 og så starter vi op i det nye år med en lille efternøler.

jamen hvor er det skønt at læse om andre med mange børn

Anmeld

19. november 2009

@spire

Iiih bliver helt rørt over at læse alle jer stolte mødres stolte fortællinger om jeres lækre børneflok

Jeg er selv kun gravid med min første, og har umiddelbart ikke nogle kæreste, men kommer selv fra en børneflok på 5 (helsøskende) Hvor den ældste er 7 år ældre end den yngste, og håber selv på at få ihvertfald 3 små guldklumper, gerne i rap så de kan opleve glæden ved at have jævnaldrende søskende ligesom mig selv

Fantastisk at se man ikke er den eneste der drømmer om en stor familie

Anmeld

20. november 2009

mortil4dejligepiger

Her kan jeg måske også være med

Vi har 3 børn og går i gang med nr 4 lige straks

Anmeld

11. januar 2010

Jennyfer

Jeg kan endnu ikke tilskrive mig som mor til mange. Men da jeg har en pige fra november 2005 og en dreng fra 2008 og et hold tvillinger på vej må man sige at der er lidt flere end gennemsnittet jeg når at få. Mine tvillinger kommer til verden i maj 2010 og det glæder vi os til. Min ældste når at blive 4½ år inden tvillingerne kommer. er der andre med så lille en aldersforskel??

Og det med bilen vi kigger på livet løs efter en bil. men det er svært at finde en bil hvor der er plads til 4 autostole og bagage til under 400.000 kr.

Øv

Men jeg er på vej til denne gruppe

Anmeld

11. januar 2010

Lone Jakobsen

Jennyfer skriver:

Jeg kan endnu ikke tilskrive mig som mor til mange. Men da jeg har en pige fra november 2005 og en dreng fra 2008 og et hold tvillinger på vej må man sige at der er lidt flere end gennemsnittet jeg når at få. Mine tvillinger kommer til verden i maj 2010 og det glæder vi os til. Min ældste når at blive 4½ år inden tvillingerne kommer. er der andre med så lille en aldersforskel??

Og det med bilen vi kigger på livet løs efter en bil. men det er svært at finde en bil hvor der er plads til 4 autostole og bagage til under 400.000 kr.

Øv

Men jeg er på vej til denne gruppe

hejsa

jamen vi glædee os til at byde dig velkommen

jeg har 2 drege med 1½ år imellem....og 4½år ned til den næste. så kender ikke helt til dit problem med 4 autostole, da vores de store sidder på selepude. men med hensyn til bilen, så har vi en opel zafire, som vi købte brugt til 120.000. der er 7 siddepladser, så der kan du godt ha autostolene i. dog skal det siges at der ingen bagage plads er.

Anmeld

11. januar 2010

Lone Jakobsen

kongstad skriver:

helt kanon at i vil ha en efternøler krydser fingre for at det kommer til at gå nemt for jer

Anmeld

1. februar 2010

3drenge

Så melder jeg mig også lige på banen. Jeg er 32år og vi har 3 drenge. Lukas på snart 8, Silas på 5 og Elias på 4 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.