Hvilket navn skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Nadia&Daniel

Er nød til at stemme blankt.. Elsker mange af navnene:

Alexander: ville gerne have en søn med dette navn, min mands fætter hedder det

Nicklas:

Oliver: ville også gerne have en søn med dette navn, men igen en fætter på mandens side

Noah: er VILD med dette - dog har vi 3 vennepar, hvor Deres hunde hedder dette

Marcus: er på listen til nr. 2

Roberto:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

.....

Synes at de fleste navne i har valgt, er de navne som mange drenge er begyndt at hedde, så hvis det skal være anderledes skal i vælge Roberto

- Men mine favoriter er klart Nicklas og Oliver

Anmeld

7. juni 2011

Peps

Vi synes det er super svært mht. navnet til den lille prins!

Indtil videre er vi blevet nogenlunde enige om at disse er mulige navne, men vi er langt fra en beslutning. Det er et krav at det kan udtales i udlandet, og det skal ikke være sådan typisk dansk/nordisk klingende som fx Esben, Morten etc.

Jeg vil gerne høre jeres mening. Skriv evt. hvorfor  Eller kom med nye forslag...

Jeg har stemt Roberto, men må tilstå at jeg ikke synes det er super flot. De andre er bare så meget brugte. Men det er jo hver sin smag. Vi har to drenge, der hedder Mikkel og Emil, og nøj hvor er det irriterende, at når man er steder med mange mennesker, er der igen og igen mennesker der kalder på sine dejlige drenge, som lige netop hedder disse navne. De sidste 3 hedder Jeppe, Pelle og Calle. De har da fået lov at have deres navne for sig selv i dagpleje, legestue og børnehave, selvom de ikke er særlig specielle.

Lige lidt herfra

Hvad med:

Benji

Jonathan

Samuel

Michael

Nicholas

Nathan

Anmeld

7. juni 2011

Tut

Klart Noah.

- Men det skal jeg jo sige når min egen søn hedder Noah.

Anmeld

7. juni 2011

Frøken J.

Juvelen skriver:

Vi synes det er super svært mht. navnet til den lille prins!

Indtil videre er vi blevet nogenlunde enige om at disse er mulige navne, men vi er langt fra en beslutning. Det er et krav at det kan udtales i udlandet, og det skal ikke være sådan typisk dansk/nordisk klingende som fx Esben, Morten etc.

Jeg vil gerne høre jeres mening. Skriv evt. hvorfor  Eller kom med nye forslag...

Noah Fordi vi havde talt om at bruge det, hvis vi fik en dreng. Ved godt det er meget brugt, men synes det er et super lækkert navn

Anmeld

7. juni 2011

Fru.Ø

Nr. 1  eller som en skriver Daniel

Anmeld

7. juni 2011

Ciss

Jeg har stemt Niclas.

Andre internationale navn:

Simon

Sokrates

Timothy

Allan

Elliot

Phillip

Richard

Leon

Emillian

Ian

Neo

Lykke til i navnejakten.

Anmeld

7. juni 2011

musse1

jeg havde valgt Marcus det hedder vores den ældste søn, og ellers havde jeg valgt oliver, det syns jeg også er pænt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.