Hvilket navn skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn synes du bedst om?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.916 visninger
27 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Juvelen

Vi synes det er super svært mht. navnet til den lille prins!

Indtil videre er vi blevet nogenlunde enige om at disse er mulige navne, men vi er langt fra en beslutning. Det er et krav at det kan udtales i udlandet, og det skal ikke være sådan typisk dansk/nordisk klingende som fx Esben, Morten etc.

Jeg vil gerne høre jeres mening. Skriv evt. hvorfor  Eller kom med nye forslag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Lunae

Indtil videre er vi blevet nogenlunde enige om at disse er mulige navne, men vi er langt fra en beslutning. Det er et krav at det kan udtales i udlandet, og det skal ikke være sådan typisk dansk/nordisk klingende som fx Esben, Morten etc.

Jeg vil gerne høre jeres mening. Skriv evt. hvorfor  Eller kom med nye forslag...

Jeg synes at alexander, Oliver og noah er rigtig pæne, men meget brugte! Jeg har stemt Alexander

Anmeld

6. juni 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Har stemt Alexander.

Anmeld

6. juni 2011

Aves.

Juvelen skriver:

Roberto er da super sejt....de andre er kedelige, synes jeg...men Roberto, er cool...eller Valentin, Romario, Marco...

Anmeld

6. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Juvelen skriver:

Synes Noah er det flotteste.

Min nevø hedder forresten Noam. Måske kunne det være en mulighed, hvis i synes Noah er for almindeligt brugt efterhånden.

Vi har udenlandsk baggrund, og bruger derfor ikke pæredanske navne. 

Anmeld

7. juni 2011

JustAnotherName

Har stemt NOAH, da vi selv har haft det med i vores overvejelser, hvis vi en dag skulle få en dreng.

Jeg kan også rigtig godt lide MARCUS ....Men jeg havde jo kun een stemme.

Anmeld

7. juni 2011

annec

Jeg syntes Marcus er sådan et flot navn, et rigtig sødt navn

Anmeld

7. juni 2011

Pigent

Juvelen skriver:

Har stemt blank da der er flere af de navne som jeg synes er gode(:

1. Noah,Oliver og Alexander
2. Nicklas og Marcus
3. Roberto  

Anmeld

7. juni 2011

Nessie

Har stemt Alexander.

Vi valgte selv "Daniel", fordi det også skulle kunne udtales i udlandet (specielt USA)

Anmeld

7. juni 2011

Nemesis

Hvad er jeres baggrund, siden det skal klinge lidt udenlandsk??

For synes faktisk roberto er virkelig flot,,,men det forbinder jeg med noget italiensk så hvis der ikke er en baggrund for det synes jeg det virker forkert.

alexander kan bruges worldwide og er det af det navn jeg har stemt på, men hvis i nu har italienske rødder er roberto da perfekt.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.