Nogle der vil vise mig et kejsersnitar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Aves.

Stefanie8 skriver:

Ja at få fjernet hud og gå under kniven igen ) Det kræver da fuld narkose ik?

Jo...jeg kan nu ikek se det store mod i det.. jeg synes det er så fedt at blive bedøvet.. nej, jeg har nu ikke haft skrupler på den måde...det krævede meget mere mod at vise mig nøgen med den mave, end at få den fjernet..

Under ks var jeg jo ikke i fuld narkose...jeg var med mine bryster og mave og fedtsugninger.:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

1000Ben

Eva. skriver:

Jo...jeg kan nu ikek se det store mod i det.. jeg synes det er så fedt at blive bedøvet.. nej, jeg har nu ikke haft skrupler på den måde...det krævede meget mere mod at vise mig nøgen med den mave, end at få den fjernet..

Under ks var jeg jo ikke i fuld narkose...jeg var med mine bryster og mave og fedtsugninger.:

Jeg synes nu det er modigt, men det er nok fordi jeg er så smadder meget en KYLLING - jeg er ved at dø af skræk over at skulle have PKS, man må jo hverken få lattergas eller noget, så jeg skal have drop og rygmarvsbedøvelse uden nogen former for sløvemidler - jeg tror jeg dør, men der er jo desværre ikke nogen vej udenom..... 

Anmeld

11. juni 2011

Aves.

Stefanie8 skriver:

Jeg synes nu det er modigt, men det er nok fordi jeg er så smadder meget en KYLLING - jeg er ved at dø af skræk over at skulle have PKS, man må jo hverken få lattergas eller noget, så jeg skal have drop og rygmarvsbedøvelse uden nogen former for sløvemidler - jeg tror jeg dør, men der er jo desværre ikke nogen vej udenom..... 

Hehe...ja, der er vi jo forskellige..jeg har været i fuldnarkose rigtig mange gange og det generer mig slet ikke..men den der rygmarv er jeg dælme ikke fan af, det synes jeg ikke er rart...men hey, der kommer et barn ud af det, så det er jo fantastisk trods alt..

Anmeld

11. juni 2011

1000Ben

Eva. skriver:

Hehe...ja, der er vi jo forskellige..jeg har været i fuldnarkose rigtig mange gange og det generer mig slet ikke..men den der rygmarv er jeg dælme ikke fan af, det synes jeg ikke er rart...men hey, der kommer et barn ud af det, så det er jo fantastisk trods alt..

Ja jeg fik den til min første fødsel, men var så doppet af lattergas at jeg syntes det var sjovt, - tror ikke heeeelt jeg synes det er lige så sjovt denne gang ) Men ja, når enden er god er alting godt )

Anmeld

11. juni 2011

Siljes Mor

Stefanie8 skriver:

Hvorfor fik du et blåt mærke forresten?

Det blev pludselig til et akut kejsersnit, så de var vist lidt hårdhændet da de skulle have hende ud... derfor lige nogle blå mærker bagefter.

Anmeld

11. juni 2011

1000Ben

Siljes Mor skriver:

Det blev pludselig til et akut kejsersnit, så de var vist lidt hårdhændet da de skulle have hende ud... derfor lige nogle blå mærker bagefter.

Ahh ok, kom bare lige til at undre mig  Håber at mit forsat bliver et PKS og ikke akut, men man ved jo aldrig.... Mange tak for svar 

Anmeld

11. juni 2011

Caroline86

her er mit en måned efter kejsersnittet.. det er mega skævt, men sidder meget langt nede, så det gør ikke så meget det er ca. 10 cm langt vil jeg tro

Det er blevet MEGET pænere og man ser det ikke ret meget selvom jeg er keloiddanner.. Jeg er syet og ikke klipset (thank God)...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juni 2011

lisesp83

FrøkenHedegaard skriver:

... Fandt mit kamera frem og tog et billede af mit ar, da den er SUPER flot i dag.. 7 måneder efter kejsersnit, PRÆCIS i dag

MEN MEN, FUCk - hvor er mine strækmærker bare grimme

SÅ ville ikke uploade billedet alligevel..

Du skal sku da være stolt af dine strækmærker.

Tænk hvad der kom ud af det..

Lise - som også har yndige strækmærker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.