Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser
Er der nogle som har lyst til at vise mig et kejsersnitar? Eller måske bare måle det, så man sådan nogenlunde kan fornemme hvordan man kommer til at se ud med et ar på maven
Kærlig hilsen
Stefanie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det her er taget hvor klipsene ikke er fjernet endnu, og et andet efter. Det tog ca 3 mdr, så blev det er fint ar, og de blå /lilla mærker forsvandt efter en måneds tid
Siljes Mor skriver: Det her er taget hvor klipsene ikke er fjernet endnu, og et andet efter. Det tog ca 3 mdr, så blev det er fint ar, og de blå /lilla mærker forsvandt efter en måneds tid
nå troede de ene var taget uden klips..sorry.
Jeg har ikke noget billede, men mit blev syet med tråd som opløste sig selv. Aret er ca 15 cm lang og virkelig pænt, føler ikke jeg blev skamferet.
Mange tak for billede - havde ALDRIG set et, så er meget glad for at det bliver pænt med tiden ) Mange mange tak
Rikke S skriver: Jeg har ikke noget billede, men mit blev syet med tråd som opløste sig selv. Aret er ca 15 cm lang og virkelig pænt, føler ikke jeg blev skamferet.
Mange tak for det, håber jeg overlever at blive skåret i, er MEGA nervøs )
Siljes Mor skriver: nå troede de ene var taget uden klips..sorry.
Hvorfor fik du et blåt mærke forresten?
Åhh, mit er blevet fjernet...men jeg havde et langt et, 18 cm...men det var bare en fin streg, dog ret skævt fordi de måtte skære mere op i den ene side da mit barn var for stort...
Eva. skriver: Åhh, mit er blevet fjernet...men jeg havde et langt et, 18 cm...men det var bare en fin streg, dog ret skævt fordi de måtte skære mere op i den ene side da mit barn var for stort...
Fjernet? Kan man det nu?
Mit ar er ca 20 cm vil jeg tro, det sidder helt nede under trusse kanten, så man ser det kun når man er nøgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128