Nogle der vil vise mig et kejsersnitar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.396 visninger
37 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

1000Ben

Hej tøser 

Er der nogle som har lyst til at vise mig et kejsersnitar? Eller måske bare måle det, så man sådan nogenlunde kan fornemme hvordan man kommer til at se ud med et ar på maven 

Kærlig hilsen

Stefanie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Siljes Mor

Det her er taget hvor klipsene ikke er fjernet endnu, og et andet efter.  Det tog ca 3 mdr, så blev det er fint ar, og de blå /lilla mærker forsvandt efter en måneds tid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2011

Siljes Mor

Siljes Mor skriver:

Det her er taget hvor klipsene ikke er fjernet endnu, og et andet efter.  Det tog ca 3 mdr, så blev det er fint ar, og de blå /lilla mærker forsvandt efter en måneds tid

nå troede de ene var taget uden klips..sorry.

Anmeld

6. juni 2011

Rikke S

Jeg har ikke noget billede, men mit blev syet med tråd som opløste sig selv. Aret er ca 15 cm lang og virkelig pænt, føler ikke jeg blev skamferet.

Anmeld

11. juni 2011

1000Ben

Siljes Mor skriver:

Mange tak for billede - havde ALDRIG set et, så er meget glad for at det bliver pænt med tiden ) Mange mange tak 

Anmeld

11. juni 2011

1000Ben

Rikke S skriver:

Jeg har ikke noget billede, men mit blev syet med tråd som opløste sig selv. Aret er ca 15 cm lang og virkelig pænt, føler ikke jeg blev skamferet.

Mange tak for det, håber jeg overlever at blive skåret i, er MEGA nervøs )

Anmeld

11. juni 2011

1000Ben

Siljes Mor skriver:

nå troede de ene var taget uden klips..sorry.

Hvorfor fik du et blåt mærke forresten?

Anmeld

11. juni 2011

Aves.

Åhh, mit er blevet fjernet...men jeg havde et langt et, 18 cm...men det var bare en fin streg, dog ret skævt fordi de måtte skære mere op i den ene side da mit barn var for stort...

Anmeld

11. juni 2011

1000Ben

Eva. skriver:

Åhh, mit er blevet fjernet...men jeg havde et langt et, 18 cm...men det var bare en fin streg, dog ret skævt fordi de måtte skære mere op i den ene side da mit barn var for stort...

Fjernet? Kan man det nu?

Anmeld

11. juni 2011

Mette Nexø

Mit ar er ca 20 cm vil jeg tro, det sidder helt nede under trusse kanten, så man ser det kun når man er nøgen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.