Nogle der vil vise mig et kejsersnitar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

karina pigen

nu har jeg luret billederne og sådan ser mit sleeeet ik ud jeg har ik haft det der klipse, jeg blev syet indefra hvor tråden efter 2 -3 uger selv forsvandt, det er blevet så flot, mit er lidt lilla endnu, men ellers er det som kajtas, synes godt nok de andre billeder ser lidt voldsomme ud...ligner de har haft gang i en hæftemaskine.. uhhh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Kløver

ingen billede, men arret er ca 15 cm, og rigtig pænt, og sidder lige lidt over hårgrænsen, ikke noget man lægger mærke til overhovedet

Anmeld

11. juni 2011

karina pigen

katja26 skriver:

Griner ja det er jeg men er kun 3 ½ måned henne trækker maven ind så man kan se arret hehe

så fin en mave. her sidder jeg med kæmpe mave UDEN baby..  synes det hårdt at komme afsted til træning!!

Anmeld

11. juni 2011

katja26

karina pigen skriver:

så fin en mave. her sidder jeg med kæmpe mave UDEN baby..  synes det hårdt at komme afsted til træning!!

Det er nemlig mega hårdt at komme afsted jeg havde osse en plan om jeg sku træne og alt det der men det slet ikk blevet til noget kan slet ikk finde tiden glæder mig til manden kommer ud så man kan få lidt tid igen hehe

Anmeld

11. juni 2011

karina pigen

katja26 skriver:

Det er nemlig mega hårdt at komme afsted jeg havde osse en plan om jeg sku træne og alt det der men det slet ikk blevet til noget kan slet ikk finde tiden glæder mig til manden kommer ud så man kan få lidt tid igen hehe

je tabte de 13 kg jeg tog på med baby ret hurtig nu har jeg fandme taget det hele på igen UDEN baby i maven.. så laterligt

Anmeld

11. juni 2011

katja26

karina pigen skriver:

je tabte de 13 kg jeg tog på med baby ret hurtig nu har jeg fandme taget det hele på igen UDEN baby i maven.. så laterligt

Ja det irriterende  jeg begyndt at gå nogen lange ture bare for at få bevæget mig lidt så jeg ikk tager meget på den her gang da det jo kun er 5 mdr siden jeg var gravid så tror det går stærkt den her gang

Anmeld

11. juni 2011

1000Ben

Eva. skriver:

Har fået fjernet hud, så der røg arret fra ks også...fik et nyt men meget flottere...

Aj hvor smart - det lyder da også pænt modigt at få foretaget

Anmeld

11. juni 2011

Aves.

Stefanie8 skriver:

Aj hvor smart - det lyder da også pænt modigt at få foretaget

Modigt?

Anmeld

11. juni 2011

1000Ben

FrøkenHedegaard skriver:

... Fandt mit kamera frem og tog et billede af mit ar, da den er SUPER flot i dag.. 7 måneder efter kejsersnit, PRÆCIS i dag

MEN MEN, FUCk - hvor er mine strækmærker bare grimme

SÅ ville ikke uploade billedet alligevel..

Hi hi det kan jeg godt forstå, men ellers mange tak for at du tog dig tid til overhovedet at tage et billede ) Jeg håber bare at det hele går som det skal, er ved at dø af skræk over at skulle skæres i..... Har prøvet at føde før, så hvis det bare havde været almindelig fødsel, havde jeg nok haft det en del bedre - men glad for at høre at de ar er blevet flot... Strækmærker, ja dem har jeg også, der er en kur mod dem, men desværre kun i USA ind til videre (så vidt jeg ved) det er en slags luft, tror jeg, som de sprøjter ind med en lille nål og så forsvinder de, så det på tv og det er permanent og det hele..... forholdsvist smertefrit og ikke så dyrt, så det kunne da være man skulle tage en tur til USA når babyen er ude )

Anmeld

11. juni 2011

1000Ben

Eva. skriver:

Modigt?

Ja at få fjernet hud og gå under kniven igen ) Det kræver da fuld narkose ik?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.