bevilget efterskoleophold :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

wamse

Eva. skriver:

Åhh, hvor er det skønt for ham...dejligt for jer...jeg skal også have søgt om at få betalt efterskoleophold til min den store....¨så det er åbenbart ikke umuligt, søgte du bare om det eller?

Jeg søgte for ½ år siden, fordi han oplever mange besværligheder både socialt og med sig selv. Han var i forvejen godkendt en ungdomskonsulent, som også anbefalede et ophold til ham. Der vil så efterfølgende være sat nogle ting i gang, som skal hjælpe ham, når han kommer tilbage igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Mi

Det var da dejligt for jer. Håber han får et godt år. Hvor skal han hen så?

Anmeld

6. juni 2011

otlitrom

Hvor er det fedt. Jeg glemmer aldrig mit år på efterskole!

Tillykke med det, det må være en lettelse og stor glæde for dig!

Anmeld

6. juni 2011

Aves.

wamse skriver:

Jeg søgte for ½ år siden, fordi han oplever mange besværligheder både socialt og med sig selv. Han var i forvejen godkendt en ungdomskonsulent, som også anbefalede et ophold til ham. Der vil så efterfølgende være sat nogle ting i gang, som skal hjælpe ham, når han kommer tilbage igen

Tak for svar...den vej vil jeg bestemt også kunne gå med jeppe...med de oplevelser han har haft og hvad det har gjort og gør ved ham...men han skal jo ikke afsted før om to år, så måske jeg lige skal vente et års tid med at søge så. Men havde slet ikke tænkt jeg kunne bruge alt det møg til at give ham en god oplevelse....hvis du forstår.

Anmeld

6. juni 2011

Vingummien

Ej hvor fedt bliver en kanon oplevelse for ham. har selv været på efterskole

Anmeld

6. juni 2011

wamse

Mi skriver:

Det var da dejligt for jer. Håber han får et godt år. Hvor skal han hen så?

Mange tak  Han skal på skibelund gymnastik- og idrætsefterskole ved Vejen.

Anmeld

6. juni 2011

wamse

Eva. skriver:

Tak for svar...den vej vil jeg bestemt også kunne gå med jeppe...med de oplevelser han har haft og hvad det har gjort og gør ved ham...men han skal jo ikke afsted før om to år, så måske jeg lige skal vente et års tid med at søge så. Men havde slet ikke tænkt jeg kunne bruge alt det møg til at give ham en god oplevelse....hvis du forstår.

Jeg forstår dig helt klart De bevilger så ikke til 10. klasse, for det er ikke obligatorisk. Men ved ikke om det var det, du havde i tankerne for Jeppe.

Anmeld

6. juni 2011

Freja20

Kommer selv derfra har godt nok aldrig været på den, men ved at den har en god omtale.. Godt valg.

Anmeld

6. juni 2011

Aves.

wamse skriver:

Jeg forstår dig helt klart De bevilger så ikke til 10. klasse, for det er ikke obligatorisk. Men ved ikke om det var det, du havde i tankerne for Jeppe.

Jo, det var det...men ved jeg kan søge fra efterskolen også..d.e har en pose penge til de mindre bemidlede.

Vil ikke sende ham afsted i 9 klasse, det ville være synd for ham, han er endelig blevet så glad og udadvendt og finder stor tryghed i sin klasse..men jeg må se om jeg ikke kan dreje den...for hvis han skal på HF, så skal han jo have 10. klasse og kommunen får jo et beløb for hver elev i 10. klasse men dem beholder de så selv. smart.

Anmeld

6. juni 2011

wamse

Freja20 skriver:

Kommer selv derfra har godt nok aldrig været på den, men ved at den har en god omtale.. Godt valg.

Ja har virkelig hørt meget godt, og så synes jeg bare, at det er så vigtigt, at han får de sunde vaner der. Det bliver så godt for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.