bevilget efterskoleophold :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.269 visninger
29 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

wamse

Er bare så glad og lettet. Fik lige af vide at kommunen har bevilget et års efterskoleophold til min dejlige søn, så han kan komme ud og bare være teenager

Åhh hvor jeg under min søn den oplevelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

lukasmor

wamse skriver:

Er bare så glad og lettet. Fik lige af vide at kommunen har bevilget et års efterskoleophold til min dejlige søn, så han kan komme ud og bare være teenager

Åhh hvor jeg under min søn den oplevelse

Ej hvor er det dejligt at høre!! Håber din søn får et uforglemmeligt år! Glemmer aldrig mit efterskoleophold, noget alle teenagere burde tage på inden de flytter hjemmefra!

Anmeld

6. juni 2011

Lou87

Fedt!
Det er så dejligt når man får sådan en hjælp, når man ved man ikk selv ville ku give dem det.

Anmeld

6. juni 2011

*Sofie*

Pragtfuldt!  

Anmeld

6. juni 2011

wamse

Ja det er simpelthen så fantastisk, og jeg er så taknemmelig over, at de vil bevilge det Det bliver så godt for ham, at komme væk fra alle de bekymringer og hans tunge rolle her

Anmeld

6. juni 2011

funklestjernmoren

Lukasmor skriver:

Ej hvor er det dejligt at høre!! Håber din søn får et uforglemmeligt år! Glemmer aldrig mit efterskoleophold, noget alle teenagere burde tage på inden de flytter hjemmefra!

Har I fundet en skole?

Vh Katharina

Anmeld

6. juni 2011

wamse

funklestjernmoren skriver:

Har I fundet en skole?

Vh Katharina

Det bliver Skibelund efterskole, hvor der er masser af sport og gymnastik  De skal ud og lave en masse gymnastikopvisninger.

Anmeld

6. juni 2011

eElak

6. juni 2011

funklestjernmoren

wamse skriver:

Det bliver Skibelund efterskole, hvor der er masser af sport og gymnastik  De skal ud og lave en masse gymnastikopvisninger.

Det lyder godt.

Håber han får det bedste ud af det.

Anmeld

6. juni 2011

Aves.

Åhh, hvor er det skønt for ham...dejligt for jer...jeg skal også have søgt om at få betalt efterskoleophold til min den store....¨så det er åbenbart ikke umuligt, søgte du bare om det eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.