Brug for en lejlighed i Madrid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

MissMaria

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kan godt forstå i glæder Jer. Mon ikke den bette lige skal vende sig til varmen. Og nej, det er godt nok ikke meget sommer vi har haft, for slet ikke at tale om i dag .  I må nyde varmen. Og tak, jeg tror også November kommer hurtigt! 

Jo vi håber han hurtig vender sig til det

Nej det er generelt bare en l.... sommer vi har haft...

Men held og lykke med det hele

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

27. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MissMaria skriver:

Jo vi håber han hurtig vender sig til det

Nej det er generelt bare en l.... sommer vi har haft...

Men held og lykke med det hele

I lige måde 

Anmeld

27. august 2011

MissMaria

grinny skriver:

Ej hvor lyder det dog bare spændende. Ville ønske vi bare kunne pakke vores ting og så rejse væk i en længere periode.

Må man spørge hvorfor i skal derned i 3 måneder?

Det må du gerne... Vi skal derned, fordi min kæreste er ved at tage en P.hD, og i den forbindelse skal man have et miljø skifte.. Så man kommer ud og ser nogle andre universiteter.

Vi glæder os rigtig meget til at komme afsted, også er det allerede på mandag

Anmeld

27. august 2011

grinny

Profilbillede for grinny
Mor til en engel og en smuk prinsesse
MissMaria skriver:

Det må du gerne... Vi skal derned, fordi min kæreste er ved at tage en P.hD, og i den forbindelse skal man have et miljø skifte.. Så man kommer ud og ser nogle andre universiteter.

Vi glæder os rigtig meget til at komme afsted, også er det allerede på mandag

Okay, lyder som noget af en oplevelse, men er det ikke dyrt? Jeg tænker i beholder vel stadig det i bor i herhjemme? Og så husleje dernede

Anmeld

27. august 2011

MissMaria

grinny skriver:

Okay, lyder som noget af en oplevelse, men er det ikke dyrt? Jeg tænker i beholder vel stadig det i bor i herhjemme? Og så husleje dernede

Altså, det er måske en lille smule dyrt... Men kun fordi vi kun skal være der i 3 mdr. havde vi skulle være der et år eller mere, kunne vi godt have fundet noget der var billigere...

Vi skal jo kun være væk 3 mdr. så vi beholder vores lejlighed her hjemme...

Knus Maria

Anmeld

28. august 2011

3rollinger

MissMaria skriver:

Det er virkelig ved at være snart.. Vi flyver på mandag, også ankommer vi dernede kl. 19.00.

Hvordan er det med butikkerne, hvor længe har de åbent ?

Vi vil gerne have nogle spanske telefonnummer, har de noget der minder om taletidskort, så man ikke skal binde sig? Vi har jo telefonerne med hjemme fra..

Vi har nu været ude og købe en mindre vogn til vores søn. Så regner vi med at kunne komme nemmere rundt dernede

Har tidligere skrevet til danskergruppen inde på facebook, men ingen svarede. Så fik fornemmelsen af at den ikke rigtig blev brugt.

Så regner bare med at finde en butik ala babysam og købe en skråstol, så kan jeg jo give den til rødekors eller noget i den dur, når vi rejser hjem igen

Knus Maria

Oeh, danskergruppe paa Facebook!! Nej, den bliver nok ikke meget brugt, vidste ikke den var der. Jeg mente vores mailingliste. Du kan evt skrive en mail til mig, og saa videresender jeg til hele netvaerket. Jeg kan lige give dig min mail i en pb.

Butikkerne aabner ved 9.30 tiden og lukker igen ved 21 tiden, saadan gennemsnitligt. Saa er der jo nogen der lukker fra 14-17, men ogsaa mange toejkaeder og supermarkeder som ikke goer.

Man kan sagtens faa taletidskort, men telefoner er jo gerne bundet til en forhandler, saa man ikke altid kan saette et kort i fra en anden forhandler. Men hernede kan man i mange butikker frigoere mobilerne, saa det skal I maaske bare have gjort foerst. Saa staar der nogengagne et skilt i vinduet hvor der staar "Liberamos móviles".

Det er slet ikke saa varmt mere som det har vaeret. Igaar var der ikke stort mere end 27º, saa det er jo ingenting 

God tur herned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.