Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: Ja, det er sjovt som man kan ændre holdning til visse ting Held og lykke med det hele
Ja, det er sjovt som man kan ændre holdning til visse ting
Held og lykke med det hele
ja det er lidt sjovt... og mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: er lige kommet hjem fra min GU... som nogle af jeg nok ved, så fik jeg konstateret PCO da jeg var 20, pga. manglende mens. men blev aldrig færdig udredt fordi jeg ikke lige skulle havde barn der. min læge sagde så til mig da vi gik igang med PB at når vi havde prøvet ½ år, ville hun henvise mig til GU. så var oppe hos hende i dag... en dejlig og smilende dame... hun scannede og sagde at det så ud som om jeg havde ÆL en gang i mellem... men ikke hver gang... og at resten så fint ud hun sagde også at hun kunne se at mit vægt tab (ca. 23 kg indtil videre) havde gavnet... og at jeg bare skulle fortsætte det gode arbejde og blive ved med at spise efter bogen "spis dig gravid" så henviste hun mig til blodprøver og en anden scanning for at se om mine æggeledere var stoppede... og gav mig en tid til august... hvor jeg skal havde kæresten med... så hvis jeg ik er gravid til den tid, skal vi igang med en eller anden form for behandling, og hvis jeg er ville hun scanne mig... hihi... fantastisk dag
er lige kommet hjem fra min GU...
som nogle af jeg nok ved, så fik jeg konstateret PCO da jeg var 20, pga. manglende mens. men blev aldrig færdig udredt fordi jeg ikke lige skulle havde barn der.
min læge sagde så til mig da vi gik igang med PB at når vi havde prøvet ½ år, ville hun henvise mig til GU.
så var oppe hos hende i dag... en dejlig og smilende dame... hun scannede og sagde at det så ud som om jeg havde ÆL en gang i mellem... men ikke hver gang... og at resten så fint ud hun sagde også at hun kunne se at mit vægt tab (ca. 23 kg indtil videre) havde gavnet... og at jeg bare skulle fortsætte det gode arbejde og blive ved med at spise efter bogen "spis dig gravid"
så henviste hun mig til blodprøver og en anden scanning for at se om mine æggeledere var stoppede... og gav mig en tid til august... hvor jeg skal havde kæresten med... så hvis jeg ik er gravid til den tid, skal vi igang med en eller anden form for behandling, og hvis jeg er ville hun scanne mig... hihi... fantastisk dag
CamillaSoefelt skriver: Wubiii. Fantastisk indlæg
Wubiii. Fantastisk indlæg
tak tænkte også at det var på tide der kom lidt mere posetivt
Kay skriver: tak tænkte også at det var på tide der kom lidt mere posetivt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128