Update på min GU...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2011

Kay

er lige kommet hjem fra min GU...

som nogle af jeg nok ved, så fik jeg konstateret PCO da jeg var 20, pga. manglende mens. men blev aldrig færdig udredt fordi jeg ikke lige skulle havde barn der.

min læge sagde så til mig da vi gik igang med PB at når vi havde prøvet ½ år, ville hun henvise mig til GU.

så var oppe hos hende i dag... en dejlig og smilende dame... hun scannede og sagde at det så ud som om jeg havde ÆL en gang i mellem... men ikke hver gang... og at resten så fint ud  hun sagde også at hun kunne se at mit vægt tab (ca. 23 kg indtil videre) havde gavnet...  og at jeg bare skulle fortsætte det gode arbejde og blive ved med at spise efter bogen "spis dig gravid"

så henviste hun mig til blodprøver og en anden scanning for at se om mine æggeledere var stoppede... og gav mig en tid til august... hvor jeg skal havde kæresten med... så hvis jeg ik er gravid til den tid, skal vi igang med en eller anden form for behandling, og hvis jeg er ville hun scanne mig...  hihi... fantastisk dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Mira0911

Dejligt... og bliver de spændende.... 

Anmeld

6. juni 2011

Kay

Mira0911 skriver:

Dejligt... og bliver de spændende.... 

ja det bliver rigtig spændene og bare så dejligt at vide at det man har gjort er det rigtige... og at det har hjulpet

motivere virkelig til endnu mere

Anmeld

6. juni 2011

Happiness

Dejlig update!!!

Og nu når du HAR æl engang imellem. Så er det da bare med at knalde derud af

Hvor er det bare fedt. Glæder mig til en "jeg er gravid" tråd!!

Anmeld

6. juni 2011

Mira0911

Kay skriver:

ja det bliver rigtig spændene og bare så dejligt at vide at det man har gjort er det rigtige... og at det har hjulpet

motivere virkelig til endnu mere

Ja det er så dejligt... 

Anmeld

6. juni 2011

Kay

Happiness skriver:

Dejlig update!!!

Og nu når du HAR æl engang imellem. Så er det da bare med at knalde derud af

Hvor er det bare fedt. Glæder mig til en "jeg er gravid" tråd!!

Tak søde... og glæder mig til at skrive en sådan en og jeps det er bare med at  og håbe

Anmeld

6. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kay skriver:

er lige kommet hjem fra min GU...

som nogle af jeg nok ved, så fik jeg konstateret PCO da jeg var 20, pga. manglende mens. men blev aldrig færdig udredt fordi jeg ikke lige skulle havde barn der.

min læge sagde så til mig da vi gik igang med PB at når vi havde prøvet ½ år, ville hun henvise mig til GU.

så var oppe hos hende i dag... en dejlig og smilende dame... hun scannede og sagde at det så ud som om jeg havde ÆL en gang i mellem... men ikke hver gang... og at resten så fint ud  hun sagde også at hun kunne se at mit vægt tab (ca. 23 kg indtil videre) havde gavnet...  og at jeg bare skulle fortsætte det gode arbejde og blive ved med at spise efter bogen "spis dig gravid"

så henviste hun mig til blodprøver og en anden scanning for at se om mine æggeledere var stoppede... og gav mig en tid til august... hvor jeg skal havde kæresten med... så hvis jeg ik er gravid til den tid, skal vi igang med en eller anden form for behandling, og hvis jeg er ville hun scanne mig...  hihi... fantastisk dag

Ej hvor dejligt!!  Alt det bedste herfra. Og sejt med det flotte vægttab! 

Anmeld

6. juni 2011

Kay

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej hvor dejligt!!  Alt det bedste herfra. Og sejt med det flotte vægttab! 

Anmeld

7. juni 2011

Kay

Ej hvor føles det underligt... min menses plejer at være et smerte helved... men nu sidder jeg og glæder mig til den kommer... så alle prøverne kan blive taget... tror aldrig i mit liv jeg har glædet mig til en mens. fordi det bare gør så ondt... ret underlig følelse

Anmeld

7. juni 2011

Nessie

Kay skriver:

Ej hvor føles det underligt... min menses plejer at være et smerte helved... men nu sidder jeg og glæder mig til den kommer... så alle prøverne kan blive taget... tror aldrig i mit liv jeg har glædet mig til en mens. fordi det bare gør så ondt... ret underlig følelse

Ja, det er sjovt som man kan ændre holdning til visse ting

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.