Sengerand i en IKEA tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2013

Victoria2013

Vi har en Gulliver tremmeseng fra Ikea og den sengerand fra Sebra vi valgte passer helt perfekt ned i den... der er intet der overlapper eller er for kort...

Jeg kan desværre ikke se nogen seng hvis jeg klikker på linket i første post i tråden hér, så ved ikke om det er samme seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

Ryberg

Taco78 skriver:

Jeg har købt en tyk sengerand fra Smallstuff (med flyvere og stjernerne) og den er for lang til en alm tremmeseng! Så den ligger dobbelt i overlappet. Måske var det noget? 

Hi hi Jeg købte en fra Sebra, og det fungerede

Men nu er han hoppet over i alm. seng

Det her problem var jo i 2011

Anmeld

6. september 2013

MorEllen

Vi har også tremmeseng fra IKEA, og sengeranden fra Sebra passer perfekt i den..

Anmeld

6. september 2013

Hjaltesmor

Vi har også en hjemmesyet.

En skummadras (8 cm) blev skåret til og betrukket med det stof, vi ville have. I siden er syet bindebånd, så den kan bindes fast til tremmesengen.

Madrassens tykkelse betød også, at den fungerede som sengeformindsker i starten.

Da vi havde brug for mindre plads i tremmesengen, fik vi syet en sengerend i tyndt træ betrukket med pladevat og det stof, vi ville have. Den var så kun ½ cm tyk og forhindrede egentligt bare vildtfarende arme og ben om natten og beskyttede lidt fra stimuli fra omgivelserne.

Anmeld

6. september 2013

L&V

Den seng har Laura også og hendes sengerand fra sebra passer helt perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.