Sengerand i en IKEA tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Ryberg

DAs mor skriver:

Overlapper "sig selv" på den ene langside...

er det bare mig.. eller er det bare totalt mystisk med de mål i den Ikea seng kontra sengerande...

Er sørme forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Malli

Min datter har også denne seng, hendes sebra sengerand passer perfekt, hele vejen rundt

Anmeld

17. juni 2011

smokin

KittyGirl skriver:

ja okey.. har nemlig ikke turde købe sådan en dyr en hvis den ikke passede...

Min veninde har købt denne http://www.babysam.dk/vanilla-sengerand-victor-strib.aspx

Og den gaber et stort stykke i det ene hjørne.. den kan slet ikke samles!

du kan jo sende den retur hvis den ikke passer eller få pengene tilbage..

Anmeld

5. september 2013

yagnes

KittyGirl skriver:

ja.. lige nu har jeg en todelt sengerand.. men vil bare gerne have en bedre en.. og som er lidt højere endnu

du kan købe alm. små tynde i ikea... men det er jo nogle større og flottere jeg gerne vil have

hvordan har du fået den sengehimmel til at sidde og hvor er den fra? så flot

Anmeld

5. september 2013

babyonboard

Hej 

Jeg har også sådan en seng fra ikea og jeg købte en sengerand fra baby dan og den passer perfekt ned i. det er den tykke af dem. 

Anmeld

5. september 2013

Ryberg

nesss skriver:

hvordan har du fået den sengehimmel til at sidde og hvor er den fra? så flot

Uha, det er en jeg selv har haft da jeg var lille, som min mor har haft gemt

Men de kan købes i babysam for omkring 149,- en sengehimmel pind...

Anmeld

5. september 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
KittyGirl skriver:

Jeg har været så uvidende (træls!) da jeg købte en tremmeseng i IKEA http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70116002

Jeg er helt vildt glad for den.. men nej hvor er jeg da bare SÅ træt af at jeg ikke kan finde nogen "gode" senge rande der passer i den!

Vil jo gerne have noget lign. sebras eller Rikkemai... men de er jo for små!

Målene i en alm tremmeseng er: 60x120

Målene i denne tremmeseng er 70X121

Jeg kan umuligt være den eneste i den her situation.. så derfor ville jeg høre hvad i andre har gjort? kan man købe nogle i de størrelser?

Jeg har købt en tyk sengerand fra Smallstuff (med flyvere og stjernerne) og den er for lang til en alm tremmeseng! Så den ligger dobbelt i overlappet. Måske var det noget? 

/ Taco78 

Anmeld

6. september 2013

Lukas&Liam<3

Vi har altså også en seng fra ikea hvor sengeranden passer fint. Den overlader også lidt hvis jeg ikke havde kørt den lidt gennem tremmerne.

Anmeld

6. september 2013

Mama1304

Jeg forstår ikke, at du siger ingen passer?

Min søn har fuldstændig den samme seng og de to sengerande vi har købt, har passet  

Begge er fra Babysam af mærket Vanilla. Den sidste var sådan en stor tyk grøn en

Anmeld

6. september 2013

Vik

Vi har en tremmeseng fra IKEA og jeg synes at den er fantastisk ( flot, billig og praktisk) da vores datter var lille brugt vi Sebra sengerand og der var ingen problemer. Den passede perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.