Sengerand i en IKEA tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Ryberg

Malini skriver:

jeg har købt denne fra smallstuff til 599 - vi har samme seng  

ja okey.. har nemlig ikke turde købe sådan en dyr en hvis den ikke passede...

Min veninde har købt denne http://www.babysam.dk/vanilla-sengerand-victor-strib.aspx

Og den gaber et stort stykke i det ene hjørne.. den kan slet ikke samles!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

LinLin

KittyGirl skriver:

en af mine veninder har købt denne sengerand til denne "normale måls" tremmeseng:

http://www.babysam.dk/vanilla-sengerand-victor-strib.aspx

Og den gaber nok.. 20-30 cm nede i det ene hjørne... den kan ikke "samles"

Ja det lyder da mærkeligt når sengen må være 120+120+60+60= 360 cm, som der står sengeranden er...

har hun klippet i den ???

Anmeld

16. juni 2011

Ryberg

DAs mor skriver:

Ja det lyder da mærkeligt når sengen må være 120+120+60+60= 360 cm, som der står sengeranden er...

har hun klippet i den ???

Nej hun har ikke klippet i den

Jeg havde selv en sengerand der havde samme mål, som jeg fik min svigermor til at sy 15 cm ekstra i i hver side og nu passer den ?!

Forstår det ikke....

Anmeld

16. juni 2011

LinLin

KittyGirl skriver:

Jeg havde selv en sengerand der havde samme mål, som jeg fik min svigermor til at sy 15 cm ekstra i i hver side og nu passer den ?!

Forstår det ikke....

Mystisk....

Anmeld

16. juni 2011

LinLin

KittyGirl skriver:

Forstår det ikke....

Har lige været oppe at måle Adams... Den overlapper med ca 30 cm og ifølge ikeas hjemmeside måler den 374 cm!?!?

Anmeld

16. juni 2011

Ryberg

DAs mor skriver:

Har lige været oppe at måle Adams... Den overlapper med ca 30 cm og ifølge ikeas hjemmeside måler den 374 cm!?!?

det forstod jeg ikke noget af?

Hvad overlapper med 30 cm og hvorhenne?

og hvad er 374?

Anmeld

16. juni 2011

Lou87

Jeg har den samme seng og har ikk prøvet med nogle andre endnu, men overvejer det stærkt... for har samme todelte fra baby sam som det ligner dine også er... og de gaber / kan ikk nå hinanden der midt på sengen og det er skide irriterende.. !!

Men ser da ud til den fra smallstuff passer, og den har jeg også kigget på - synes bare det er dyrt...

Anmeld

16. juni 2011

Ryberg

Lou87 skriver:

Jeg har den samme seng og har ikk prøvet med nogle andre endnu, men overvejer det stærkt... for har samme todelte fra baby sam som det ligner dine også er... og de gaber / kan ikk nå hinanden der midt på sengen og det er skide irriterende.. !!

Men ser da ud til den fra smallstuff passer, og den har jeg også kigget på - synes bare det er dyrt...

men det er jo egentlig rart nok at vide at den fra small stuff passer! og det faktisk er bevist med billede...

overvejer virkelig om man skal købe den

Anmeld

16. juni 2011

Lou87

KittyGirl skriver:

men det er jo egentlig rart nok at vide at den fra small stuff passer! og det faktisk er bevist med billede...

overvejer virkelig om man skal købe den

Også her

Den er på trendsales.. så man ku måske li udskyde betalingen til den første

Anmeld

16. juni 2011

LinLin

KittyGirl skriver:

det forstod jeg ikke noget af?

Hvad overlapper med 30 cm og hvorhenne?

og hvad er 374?

Overlapper "sig selv" på den ene langside...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.