Har du en tatoo på maven, eller andre steder hvor kroppen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Magsen

Honey's Kone<3 skriver:

Jooow, du skal så Bare vent og se

Jeg sidder herinde nu søde, kom ingen stder igår, stod aaaaaalt for sent op

NO WAY !!

nåår okey, men nu skal jeg til at lave mad :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Darling<3

MissGeoh skriver:

Jeg ved det heller ikke.. Men jeg kan jo dække den.. Og skal bare ha sparet sammen til at den kan blive tegnet om..

Det skal være en stor dæktus så søde Ellers må du jo få den fjernet, kan sikkert få dig ind billigt

Anmeld

7. juni 2011

MissGeoh

Honey's Kone<3 skriver:

Det skal være en stor dæktus så søde Ellers må du jo få den fjernet, kan sikkert få dig ind billigt

Ja, må se hvad det bliver til.. Måske kunne den bare blive rettet til, så den ikke er så skæv..

Anmeld

7. juni 2011

Darling<3

MissGeoh skriver:

Ja, må se hvad det bliver til.. Måske kunne den bare blive rettet til, så den ikke er så skæv..

Man kan næsten alt søde, så du skal nok ende op med en lækker tus Ellers siger du bare til, så skal jeg da hjælpe dig lidt

Anmeld

7. juni 2011

MissGeoh

Honey's Kone<3 skriver:

Man kan næsten alt søde, så du skal nok ende op med en lækker tus Ellers siger du bare til, så skal jeg da hjælpe dig lidt

Ja det er jo det..

Tak smukke, jeg skal nok sige til hvis det er.

Anmeld

2. juli 2011

Sabina

Maggieh skriver:

vokser, pga graviditet ??? Jeg skal have den her OVER fede tatoo her lige om lidt (( &nbsp) MEN jeg ved ikke om jeg skal turde hvis den nu bliver ødelagt af en evt 2. graviditet 

Så har du prøvet det? hvordan endte det?? Jeg vil sætte STOR pris på hvis i gider lægge et billede ind af den - derfor har jeg også gjort det tilladt at svare som anonym ((:

Jeg har mit navn stående lige ved trussekanten. Og er 39+1 og den ser stadig normal ud. Siger kæresten. Jeg kan jo ikke se den hihi . Men med så stor en tus, tror jeg altså desværre den tager skade. Men det er jo altid meget forskelligt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.