Har du en tatoo på maven, eller andre steder hvor kroppen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Magsen

Madam Blå skriver:

Jeg har en veninde, der havde en slags blomsterranke på siden og ind over maven. SÅ flot! Men den er virkelig grim nu.. Hun fik så mange strækmærker, at tatooen ikke kan fixes. 

Så jeg tror det er forskelligt, hvad der sker med dem under graviditet. For selvom man ikke fik strækmærker i første graviditet, kan man jo sagtens få dem i anden..

Men man kan også slippe helt uden, at der sker noget med tatooen!

nu har jeg jo været gravid engang.. og lige der hvor tatoo'en skal sidde har jeg ikke nogen strækmærker.. Jeg tænker faktisk mere på hvordan den ser ud, når den er blevet strukket så meget ud ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Madam Blå

Maggieh skriver:

nu har jeg jo været gravid engang.. og lige der hvor tatoo'en skal sidde har jeg ikke nogen strækmærker.. Jeg tænker faktisk mere på hvordan den ser ud, når den er blevet strukket så meget ud ..

Der er nok ikke andet for, end at prøve det  Det er jo forskelligt fra person til person. Måske du er heldig og den forbliver pæn for altid

Ellers kan de fleste rettes op, hvis nu den skulle strække sig lidt under din eventuelle næste graviditet

Anmeld

6. juni 2011

Magsen

Madam Blå skriver:

Der er nok ikke andet for, end at prøve det  Det er jo forskelligt fra person til person. Måske du er heldig og den forbliver pæn for altid

Ellers kan de fleste rettes op, hvis nu den skulle strække sig lidt under din eventuelle næste graviditet

your right hehe

jeg skal heller ikke have flere børn i en 7 år så der er masser af tid at have en tatoo i :b

Anmeld

6. juni 2011

Madam Blå

Maggieh skriver:

your right hehe

jeg skal heller ikke have flere børn i en 7 år så der er masser af tid at have en tatoo i :b

Ja, masser af tid

Håber du finder ud af, hvad du skal gøre.

Anmeld

6. juni 2011

saxa

bygges sammen med hvad, altså hvad skal du have? :b 

Uhaa.. Det er et større projekt - har pt sat min tatovør til at tegne og tænke over hva der skal laves udfra mine egne ideer.. Men han er en travl mand, med mange andre opgaver udenfor sin tatoo biks.. Så det er ikke noget han lige får lavet på et par dage.. 

Har en på lænden, mellem skulderbladene og den på lysken, som jeg nu skal have bygget sammen..

Anmeld

6. juni 2011

Chillien

Maggieh skriver:

vokser, pga graviditet ??? Jeg skal have den her OVER fede tatoo her lige om lidt (( &nbsp) MEN jeg ved ikke om jeg skal turde hvis den nu bliver ødelagt af en evt 2. graviditet 

Så har du prøvet det? hvordan endte det?? Jeg vil sætte STOR pris på hvis i gider lægge et billede ind af den - derfor har jeg også gjort det tilladt at svare som anonym ((:

Jeg tror faktisk ikk lige den der vil blive ødelagt af selve maven... Men måske hvis du tager meget på under graviditeten... Alt efter hvor meget det er, og om der kommer strækmærker..

Udover det, så sys jeg den er virkelig flot!

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

Chillien skriver:

Jeg tror faktisk ikk lige den der vil blive ødelagt af selve maven... Men måske hvis du tager meget på under graviditeten... Alt efter hvor meget det er, og om der kommer strækmærker..

Udover det, så sys jeg den er virkelig flot!

nej det tror jeg egentlig heller ikke, for det er jo på siden.. men jeg tog MEGET på, men har ikke ''planer'' om det næste gang jeg skal være gravid 

godt, det synes jeg nemlig også 

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

saxi skriver:

Uhaa.. Det er et større projekt - har pt sat min tatovør til at tegne og tænke over hva der skal laves udfra mine egne ideer.. Men han er en travl mand, med mange andre opgaver udenfor sin tatoo biks.. Så det er ikke noget han lige får lavet på et par dage.. 

Har en på lænden, mellem skulderbladene og den på lysken, som jeg nu skal have bygget sammen..

nice  det bliver nok dyrt hva?? :b 

Anmeld

7. juni 2011

salix

hej

jeg har en rundt om navlen den har sidet der i snart 13 år og har været med under alle 3 graviditeter og ja der er nogle strækmærker igennem den men ikke så den er ødelagt... den trænger til at blive tusset op men det er lige så meget fordi den er gammen....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2011

saxa

Maggieh skriver:

nice  det bliver nok dyrt hva?? :b 

Ja helt billigt er det jo ikke.. Men han er en god ven (tidligere en del af familien) Så han giver nogle gode priser Men der skal spares op - det hele skal jo heller ikke laves på en gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.