Har du en tatoo på maven, eller andre steder hvor kroppen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.568 visninger
45 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2011

Magsen

vokser, pga graviditet ??? Jeg skal have den her OVER fede tatoo her lige om lidt (( &nbsp) MEN jeg ved ikke om jeg skal turde hvis den nu bliver ødelagt af en evt 2. graviditet 

Så har du prøvet det? hvordan endte det?? Jeg vil sætte STOR pris på hvis i gider lægge et billede ind af den - derfor har jeg også gjort det tilladt at svare som anonym ((:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

dorthemus

Maggieh skriver:

vokser, pga graviditet ??? Jeg skal have den her OVER fede tatoo her lige om lidt (( &nbsp) MEN jeg ved ikke om jeg skal turde hvis den nu bliver ødelagt af en evt 2. graviditet 

Så har du prøvet det? hvordan endte det?? Jeg vil sætte STOR pris på hvis i gider lægge et billede ind af den - derfor har jeg også gjort det tilladt at svare som anonym ((:

Jeg har kattepoter på maven og de blev ikke ødelagte af graviditeten. Ligner sig selv efterfølgende

Anmeld

6. juni 2011

Magsen

dorthemus skriver:

Jeg har kattepoter på maven og de blev ikke ødelagte af graviditeten. Ligner sig selv efterfølgende

Er det rigtigt ? det lyder godt ! må man se billede?  

Anmeld

6. juni 2011

saxa

Jeg har noget trible-noget ved lysken, som man vidst godt kan sige har taget skade Spidserne på den er ikke spidse mere, da der er gået et par strækmærker lige igennem den.. Men pyt - den skal alligevel bygges sammen med de andre..

Anmeld

6. juni 2011

Isabeau

Maggieh skriver:

Jeg har en omkring navlen - rigtig udsat! Men den har overhovedet ikke taget skade af min graviditet. Er gravid igen nu i 14+3, så må vi se hvordan den klarer den her graviditet?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2011

dorthemus

Maggieh skriver:

Er det rigtigt ? det lyder godt ! må man se billede?  

Nej

Anmeld

6. juni 2011

Magsen

dorthemus skriver:

Nej

hvor du keeeeeeedelig 

Anmeld

6. juni 2011

Magsen

Isabeau skriver:

Jeg har en omkring navlen - rigtig udsat! Men den har overhovedet ikke taget skade af min graviditet. Er gravid igen nu i 14+3, så må vi se hvordan den klarer den her graviditet?

er det rigtigt, det lyder godt. Ej så gør den nok heller ikke den her gang

Anmeld

6. juni 2011

Magsen

saxi skriver:

Jeg har noget trible-noget ved lysken, som man vidst godt kan sige har taget skade Spidserne på den er ikke spidse mere, da der er gået et par strækmærker lige igennem den.. Men pyt - den skal alligevel bygges sammen med de andre..

bygges sammen med hvad, altså hvad skal du have? :b 

Anmeld

6. juni 2011

Madam Blå

Jeg har en veninde, der havde en slags blomsterranke på siden og ind over maven. SÅ flot! Men den er virkelig grim nu.. Hun fik så mange strækmærker, at tatooen ikke kan fixes. 

Så jeg tror det er forskelligt, hvad der sker med dem under graviditet. For selvom man ikke fik strækmærker i første graviditet, kan man jo sagtens få dem i anden..

Men man kan også slippe helt uden, at der sker noget med tatooen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.