Lillemandens bolig 35+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

K&S

Happiness skriver:

Så er der nyt mavebillede

Glemte helt at tage et i fredags, så det er taget lørdag morgen istedet, hvor jeg var 35+1.

Synes allerede den er sunken...  Men ved ikke om det har betydning. Eller om det overhovede er tidligt.... Men blev lidt overrasket over at se forskellen. Men han har jo også sat sig fast, så det er jo nok derfor...

Har hentet babysams gratispakke, og wow hvor blev jeg overrasket. Det er jo vildt så meget man får gratis: Blespand, refeelers, 2 sutter, en hel pakke vaskepulver, vanish, 3 skeer, jernpiller, bleer og en masse småprøver og blade. Lykken var ihverfald stor herhjemme

Nå men tilbage til billedet. Har vedhæftet et fra sidste uge, så man kan se forskellen og det at den er sunket...

Camilla

Wow, hvor bærer du maven flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Maalene

Happiness skriver:

Tak søde!

Føler mig nu mere fed og klodset Vælter alt i øjeblikket... Hvis ikke med maven, så med mine arme...

Haha - kan lige se det for mig

Armene der bare hænger og dasker til alt, hvad de kommer i nærheden af

Anmeld

8. juni 2011

Happiness

K&S skriver:

Wow, hvor bærer du maven flot

Tak.

Føler mig dog som en elefant... Men det er mere fordi maven er sunket så meget. Så er man ikke lige så hurtig mere

Anmeld

8. juni 2011

Happiness

Maalene skriver:

Haha - kan lige se det for mig

Armene der bare hænger og dasker til alt, hvad de kommer i nærheden af

Tror også jeg er et flot syn for tilskuerne Håber bare jeg kan klare et jordmoderbesøg imorgen, uden at vælte hele centret....

Anmeld

8. juni 2011

Maalene

Happiness skriver:

Tror også jeg er et flot syn for tilskuerne Håber bare jeg kan klare et jordmoderbesøg imorgen, uden at vælte hele centret....

Haha - ellers glæder jeg mig RIGTIG meget til at se nyhederne i morgen aften

Anmeld

8. juni 2011

twinny

Happiness skriver:

Mange tak

Har drengene det stadig godt i hulen ?

jaah.. Det håber jeg da... De har en fodbold kamp i maven....

Anmeld

8. juni 2011

Happiness

Baby-støv skriver:

jaah.. Det håber jeg da... De har en fodbold kamp i maven....

hehe... Synes selv der er gang i min mave, men kan lige forestille mig det med to  

Anmeld

8. juni 2011

twinny

Happiness skriver:

hehe... Synes selv der er gang i min mave, men kan lige forestille mig det med to  

hehe.. jaah nogengange bliver det lidt ubehageligt, hvis de sparker samtidigt og hver sin vej..

Min kæreste bliver også lidt forskrækket, fordi de sparker godt nok til.. hehe

Anmeld

8. juni 2011

Happiness

Baby-støv skriver:

hehe.. jaah nogengange bliver det lidt ubehageligt, hvis de sparker samtidigt og hver sin vej..

Min kæreste bliver også lidt forskrækket, fordi de sparker godt nok til.. hehe

Puha, kan jeg godt forstå... Men det er jo kun dejligt at mærke liv (selv om de losser til) Så ved man at de har det godt

Anmeld

8. juni 2011

twinny

Happiness skriver:

Puha, kan jeg godt forstå... Men det er jo kun dejligt at mærke liv (selv om de losser til) Så ved man at de har det godt

jaah det er skønt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.