Lillemandens bolig 35+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.488 visninger
39 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Happiness

Så er der nyt mavebillede

Glemte helt at tage et i fredags, så det er taget lørdag morgen istedet, hvor jeg var 35+1.

Synes allerede den er sunken...  Men ved ikke om det har betydning. Eller om det overhovede er tidligt.... Men blev lidt overrasket over at se forskellen. Men han har jo også sat sig fast, så det er jo nok derfor...

Har hentet babysams gratispakke, og wow hvor blev jeg overrasket. Det er jo vildt så meget man får gratis: Blespand, refeelers, 2 sutter, en hel pakke vaskepulver, vanish, 3 skeer, jernpiller, bleer og en masse småprøver og blade. Lykken var ihverfald stor herhjemme

Nå men tilbage til billedet. Har vedhæftet et fra sidste uge, så man kan se forskellen og det at den er sunket...

Camilla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

lykkekevin

hold da op hvor er du bare flot gravid

Anmeld

6. juni 2011

Becks

Hvor er den fiiin altså! Og dejligt at se den og dig i fredags

Anmeld

6. juni 2011

Jemion

Ihh den smukke mave, den sidder så flot på dig Det er vildt at se den forskel der er sket på en uge..

Anmeld

6. juni 2011

Nessie

Flot flot mave

Anmeld

6. juni 2011

FruHolm <3

Super flot mave

tror det er meget normalt min sank da jeg var 29 uger henne, det var 11 hårde uger, hvor jeg sad og lå dårligt,

Anmeld

6. juni 2011

Happiness

lykkekevin skriver:

hold da op hvor er du bare flot gravid

Mange tak! Synes bare mine kærlighedshåndtag har sat sig på lænden

Anmeld

6. juni 2011

Happiness

MyDream skriver:

Hvor er den fiiin altså! Og dejligt at se den og dig i fredags

Tak søde. Og i lige måde. Vi må gøre det igen når bebserne er kommet til verden. Og husk nu at opdatere!!!

Anmeld

6. juni 2011

Happiness

Jemion skriver:

Ihh den smukke mave, den sidder så flot på dig Det er vildt at se den forskel der er sket på en uge..

Mange tak Ja, den er sunket en del. Men der kan jo stadig gå laaang tid endnu Men hold op hvor blir det dejligt at se ham der gemmer sig derinde!

Anmeld

6. juni 2011

Happiness

Nessie skriver:

Flot flot mave

Tak Og sikke en skøn dreng du har dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.