Lillemandens bolig 35+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Happiness

MinBabyOscar <3 skriver:

Super flot mave

tror det er meget normalt min sank da jeg var 29 uger henne, det var 11 hårde uger, hvor jeg sad og lå dårligt,

Puha... Kunne jeg godt forestille mig... Det er godt nok svært at finde en stilling at sove godt i. For så går der en halv time, og så ligger man skidt igen Så er nu glad for der ikke er SÅ mange uger igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

lykkekevin

Happiness skriver:

Mange tak! Synes bare mine kærlighedshåndtag har sat sig på lænden

syntes nu ikke der er noget at komme efter hvis jeg dog bare havde været så smuk gravid.. min to har gjort min mave er sprækket helt vild og har bare fået slap henge maven (hjælper så heller ikke på det at jeg er igang med at tabe mig så det hænger mere nu)

Anmeld

6. juni 2011

Jemion

Happiness skriver:

Mange tak Ja, den er sunket en del. Men der kan jo stadig gå laaang tid endnu Men hold op hvor blir det dejligt at se ham der gemmer sig derinde!

Ja men ikke lige så længe som der har været Årh kan godt forstå dig, glæder mig også bare så inderligt til vores supermand kommer ud

Anmeld

6. juni 2011

Happiness

lykkekevin skriver:

syntes nu ikke der er noget at komme efter hvis jeg dog bare havde været så smuk gravid.. min to har gjort min mave er sprækket helt vild og har bare fået slap henge maven (hjælper så heller ikke på det at jeg er igang med at tabe mig så det hænger mere nu)

Tak. Er også lykkelig for ikke at have fået strækmærker (endnu...). Har en del på lårene og baller efter en stor vægtstigning for nogle år siden. De er så også blevet tydeligere nu hvor der er kommet lidt ekstra fedt på. Men heldigvis ikke så slemt.

Men om jeg så havde fået en trillion strækmærker, hængemave og hængepatter, så er det jo det værd, når man tænker på hvad der kommer ud af det  

Anmeld

6. juni 2011

Happiness

Jemion skriver:

Ja men ikke lige så længe som der har været Årh kan godt forstå dig, glæder mig også bare så inderligt til vores supermand kommer ud

Nej og tiden flyver jo bare afsted. Synes lige jeg har stået med de to streger...

Og der er jo ikke længe til september. Sommeren plejer jo at gå rigtig hurtigt. Så snart er din supermand også kommet til verden

Anmeld

6. juni 2011

Nessie

Happiness skriver:

Tak Og sikke en skøn dreng du har dig!

Tak skal du have

Lige så charmerende han kan være, lige så meget på tværs kan han også være

Anmeld

6. juni 2011

Happiness

Nessie skriver:

Tak skal du have

Lige så charmerende han kan være, lige så meget på tværs kan han også være

hehe... Kunne jeg forestille mig De har jo lidt temperament de små

Anmeld

6. juni 2011

Nessie

Happiness skriver:

hehe... Kunne jeg forestille mig De har jo lidt temperament de små

Ja, han kører i hvert fald nogle hidsigprop anfald i øjeblikket Håber snart de går over

Anmeld

6. juni 2011

Frøken J.

Ej hvor vildt, den er tydeligt sunket! Og holder stadig på, at det simpelthen er så smuk en gravid mave  

Anmeld

6. juni 2011

lykkekevin

Happiness skriver:

Tak. Er også lykkelig for ikke at have fået strækmærker (endnu...). Har en del på lårene og baller efter en stor vægtstigning for nogle år siden. De er så også blevet tydeligere nu hvor der er kommet lidt ekstra fedt på. Men heldigvis ikke så slemt.

Men om jeg så havde fået en trillion strækmærker, hængemave og hængepatter, så er det jo det værd, når man tænker på hvad der kommer ud af det  

ja det er alt vær tror mig jeg har hænge mave strækmærker og har da også fået en gang amme bryster men skidt

her er hvad jeg siger om min børn

Lykke og Kevin.                                                                                   I hele verden er i kun én, men for mig er i hele verden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.