Århus-møde d. tirsdag d. 5. juli kl. 10.00 :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

karina pigen

Carina87 skriver:

Det er fint for mig at rykke det en time! Men er der ikke nogle der skal have det til at passe med at komme hjem og hente større søskende? Synes det er fedt hvis I kommer over, men håber ikke I blir skuffede over at have taget så lang en tur for at være sammen med os et par timer... Hold da op det blir en lang dag for Jer!

det tager 45 min med færgen!!!

og vi tager en shoppe tur i jylland..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Lene76

Nanna og jeg regner osse med at komme og for os er det fino med kl 11  glæder mig til at se alle bebserne igen osse dem vi ik har set live endnu

Anmeld

25. juni 2011

piadas

Jeg går ud fra, at alle er med på, at det så bliver rykket til kl. 11, så vi rykker tidspunktet til der.

Anmeld

25. juni 2011

Maria-s

piadas skriver:

Jeg går ud fra, at alle er med på, at det så bliver rykket til kl. 11, så vi rykker tidspunktet til der.

Anmeld

26. juni 2011

Mettemus

Kl 11 er også fint for os. Jeg tror ikke, at vi bliver ret længe alligevel, så i skal ikke lave om på noget for vores skyld

Anmeld

26. juni 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Kl 11 er også fint for os. Jeg tror ikke, at vi bliver ret længe alligevel, så i skal ikke lave om på noget for vores skyld

Nåh nåh, bare sig hvis selskabet keder Jer på forhånd.... !

Anmeld

26. juni 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Nåh nåh, bare sig hvis selskabet keder Jer på forhånd.... !

Årh troede lige jeg havde pakket det pænt ind

Nej, vi har jo arbejdet lidt for Laurits' rytme, og den dikterer lur kl 13, og da den lille herre stadig ikke har lært (eller husket?) at sove i sin barnevogn, så er vi nok nødt til at trille hjemad så det passer med sovetider

Anmeld

26. juni 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Årh troede lige jeg havde pakket det pænt ind

Nej, vi har jo arbejdet lidt for Laurits' rytme, og den dikterer lur kl 13, og da den lille herre stadig ikke har lært (eller husket?) at sove i sin barnevogn, så er vi nok nødt til at trille hjemad så det passer med sovetider

Fantastisk undskyldning.. Ej, det er så okay, selvfølgelig skal det køre selvom vi andre har behov for at se Jer!

Bare I kommer, så klager vi ikke!

Anmeld

26. juni 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Fantastisk undskyldning.. Ej, det er så okay, selvfølgelig skal det køre selvom vi andre har behov for at se Jer!

Bare I kommer, så klager vi ikke!

Måske når der at indtræffe et mirakel inden hvor han falder i søvn i barnevognen - hvem ved?

Anmeld

26. juni 2011

piadas

Mettemus skriver:

Måske når der at indtræffe et mirakel inden hvor han falder i søvn i barnevognen - hvem ved?

Jeg skal nok tage en gummihammer med, så I ikke er tvunget til at tage hjem i utide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.