Århus-møde d. tirsdag d. 5. juli kl. 10.00 :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Man kan godt komme til at købe sådan en helt uden at være rigtig klar over det og så wupti - så står den bare der på bordet, og så kan man jo alligevel lisså godt bruge den

Nej jeg har i hvert fald indtrykket af, at fordi der er de her to barselscaféer i Århus, så er der kun plads til os der og ikke de andre steder.

Nej for jeg har lige lovet Jørn at det ikke kommer til at ske... 

Nej det tænkte jeg nok, synes nu de er gode til her i Kolding at "ignore" ammende - eller også har jeg bare været tilpas ligeglad?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

karina pigen

AnneBJ skriver:

Ja den er så!! Så jeg må finde nogle gode realitiske argumtenter og hypotetiske situationer så jeg kan overbevise Jørn

Det er vel heller ikke alle cafeer der gider varme flasker eller?!

ved ik om der er kommet bekræftelse på at rykke det 1 time senere

håber jeg

Anmeld

11. juni 2011

piadas

karina pigen skriver:

ved ik om der er kommet bekræftelse på at rykke det 1 time senere

håber jeg

Pas! Det er kun Anne og jeg der har skrevet, at det er ok! Hvad siger I andre?

Anmeld

11. juni 2011

karina pigen

Maria-s skriver:

Kan umiddelbart ikke se der skulle være noget andet i kalenderen den dag (menmenmen min ammehjerne har dog før taget fejl, så jeg dobbeltjekker lige med manden min når vi kommer tættere på )

piadas (Pia & Ida)

AnneBJ (Anne & Felix)

Diana... (Diana & Nadia) 

Mettemus (Mette & Laurits)

Maria-s (Maria & Noah)

karina pigen ( karina og felix) hvis i rykke det til kl 11

cecille ( karinas veninde) og Lilah

Kan umiddelbart ikke se der skulle være noget andet i kalenderen den dag (menmenmen min ammehjerne har dog før taget fejl, så jeg dobbeltjekker lige med manden min når vi kommer tættere på )

piadas (Pia & Ida)

AnneBJ (Anne & Felix)

Diana... (Diana & Nadia) 

Mettemus (Mette & Laurits)

Maria-s (Maria & Noah)

karina pigen ( karina og felix) hvis i rykke det til kl 11

cecille ( karinas veninde) og Lilah

Anmeld

11. juni 2011

CA

Det er fint for mig at rykke det en time! Men er der ikke nogle der skal have det til at passe med at komme hjem og hente større søskende? Synes det er fedt hvis I kommer over, men håber ikke I blir skuffede over at have taget så lang en tur for at være sammen med os et par timer... Hold da op det blir en lang dag for Jer!

Anmeld

11. juni 2011

piadas

Carina87 skriver:

Det er fint for mig at rykke det en time! Men er der ikke nogle der skal have det til at passe med at komme hjem og hente større søskende? Synes det er fedt hvis I kommer over, men håber ikke I blir skuffede over at have taget så lang en tur for at være sammen med os et par timer... Hold da op det blir en lang dag for Jer!

Min mand skulle meget gerne have fri den dag, så det er ikke noget problem for mig med større søskende...ellers kan jeg få nogle af deres kammerater til at tage dem med hjem, så jeg satser på, at jeg finder en løsning.

Anmeld

11. juni 2011

Maja88

iih så sad man lige og blev glad og tænkte.... det kan jeg da godt, men må da hellere lige tjekke kalenderen..

og noooooo der er jeg jo på ferie

Anmeld

12. juni 2011

Sofia

Jeg ved ikke om jeg kan endnu, så jeg skriver mig ikke på listen, men tænker ikke det betyder så meget - der er jo masser af plads Skal lige have det til at gå op i forhold til ferie osv.

Anmeld

12. juni 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Jeg ved ikke om jeg kan endnu, så jeg skriver mig ikke på listen, men tænker ikke det betyder så meget - der er jo masser af plads Skal lige have det til at gå op i forhold til ferie osv.

Du skaaaal komme Sofia...! 

Anmeld

12. juni 2011

Marco2

hov - jeg regner også med at komme den 5. juli og fint med mig at rykke det 

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.