Århus-møde d. tirsdag d. 5. juli kl. 10.00 :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

piadas

karina pigen skriver:

hvor længe plejer i at være der??

De andre gange har det vist været fra kl. 10 til ca. kl. 14, så vidt jeg husker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

AnneBJ

Det er fint med mig at vi rykker det

Anmeld

11. juni 2011

AnneBJ

Hvad tidspunkt bliver vi enige om? (vil gerne bestille togbilletter...)

Og kan man låne microovn på cafeen?

Anmeld

11. juni 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Hvad tidspunkt bliver vi enige om? (vil gerne bestille togbilletter...)

Og kan man låne microovn på cafeen?

Det kan man. Du går bare ned til køkkenet med flasken og ber dem om at varme dem. Hvis du så siger "20 sek" og de siger "vi gir den lige 30", så siger du "20!!!" - ikke Sofia

Anmeld

11. juni 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Det kan man. Du går bare ned til køkkenet med flasken og ber dem om at varme dem. Hvis du så siger "20 sek" og de siger "vi gir den lige 30", så siger du "20!!!" - ikke Sofia

Haha Okay fedt at vide, men desværre ikke et argument for at købe den der smarte "selvopvarmende sutteflaske" så... Tror Jørn vinder kampen, som går ud på vi først køber den hvis der er behov...

Anmeld

11. juni 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Haha Okay fedt at vide, men desværre ikke et argument for at købe den der smarte "selvopvarmende sutteflaske" så... Tror Jørn vinder kampen, som går ud på vi først køber den hvis der er behov...

Ih den er så meeeega smart!!! Jeg ville købe den som det første - før barnevogn måske endda Har faktisk overvejet det selvom jeg ammer - den er simpelthen så skide smart at have med steder hen hvor det ikke er velanset at man lige hiver madkasserne frem i fri dressur - fx samtlige caféer i Århus bortset fra ammecaféerne

Anmeld

11. juni 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Ih den er så meeeega smart!!! Jeg ville købe den som det første - før barnevogn måske endda Har faktisk overvejet det selvom jeg ammer - den er simpelthen så skide smart at have med steder hen hvor det ikke er velanset at man lige hiver madkasserne frem i fri dressur - fx samtlige caféer i Århus bortset fra ammecaféerne

Ja den er så!! Så jeg må finde nogle gode realitiske argumtenter og hypotetiske situationer så jeg kan overbevise Jørn

Det er vel heller ikke alle cafeer der gider varme flasker eller?!

Anmeld

11. juni 2011

Sofia

Mettemus skriver:

JO - ellers bliver den ALT for varm, det kan Mette i hvert fald skrive under på

Anmeld

11. juni 2011

Mettemus

Sofia skriver:

JO - ellers bliver den ALT for varm, det kan Mette i hvert fald skrive under på

Anmeld

11. juni 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Ja den er så!! Så jeg må finde nogle gode realitiske argumtenter og hypotetiske situationer så jeg kan overbevise Jørn

Det er vel heller ikke alle cafeer der gider varme flasker eller?!

Man kan godt komme til at købe sådan en helt uden at være rigtig klar over det og så wupti - så står den bare der på bordet, og så kan man jo alligevel lisså godt bruge den

Nej jeg har i hvert fald indtrykket af, at fordi der er de her to barselscaféer i Århus, så er der kun plads til os der og ikke de andre steder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.