Kost uden brød, ris, kartofler og pasta

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

tazz

W.. skriver:

Hej og tak for dit svar.. Jeg er også blevet rigtig glad for kød, men har stadig den vildeste trang til pasta  

Sådan lever jeg. Det er hverken dumt, eller fjollet det giver faktisk ret god mening.Folk forbrænder tingene forskelligt, så nogen kan godt spise brød og pasta og så er vi andre, som bare ikke kan forbrænde det.

Du kan få pasta både helt uden kulhydrat og med kun 4 gr. kulhydrat. Se på www.dialife.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

modesty

W.. skriver:

Ikke så meget andet at sige, end 1000 tak Det satte lige ekstra gang i motivationen!

Jeg har siden i går ikke rørt ovenstående! Det har sgu været nemmere end jeg troede!

Kan du anbefale mig et sådan beskrevet rugbrød?

Desværre, jeg har ikke brug for at tabe mig, så jeg går ikke så meget op i det. Min kæreste kører nul-stivelse metoden og det har virkelig været effektivt for ham - og pga hans spisevaner får jeg automatisk ikke så meget stivelse (men han spiser slet ikke brød, da han oven i hatten er gluten allergiker).

Men læs indholdsfortegnelserne :-)

Anmeld

7. juni 2011

modesty

Alternativt kan man spise boghvedenudler i stedet for pasta (der er meget lidt stivelse i boghvede). Det er ikke det samme, men det er derhen af.

Anmeld

8. juni 2011

Anne85

W.. skriver:

Hej og tak for dit svar.. Jeg er også blevet rigtig glad for kød, men har stadig den vildeste trang til pasta  

Jeg spiser også stivelse - men kun i meget små mængder og kun fuldkornsprodukter. Får vi fx spaghetti med kødsovs tager jeg en Kæææææmpe portion kødsovs og kun meget få pasta skruer eller spaghetti

Anmeld

8. juni 2011

TineA

Anne85 skriver:

Jeg spiser også stivelse - men kun i meget små mængder og kun fuldkornsprodukter. Får vi fx spaghetti med kødsovs tager jeg en Kæææææmpe portion kødsovs og kun meget få pasta skruer eller spaghetti

Ja, sådan har jeg spist de sidste 5 mdr, dog er ALT målt og vejet af  Kun fuldkorn og meget lidt og kun max 2 skiver brød (KUN rugbrød) om dagen og alligevel står mit vagttab stille, så nu får jeg kun kød, mejeriprodukter og grønt Så nu håber vi på, at der sker noget

Anmeld

8. juni 2011

TineA

modesty skriver:

Desværre, jeg har ikke brug for at tabe mig, så jeg går ikke så meget op i det. Min kæreste kører nul-stivelse metoden og det har virkelig været effektivt for ham - og pga hans spisevaner får jeg automatisk ikke så meget stivelse (men han spiser slet ikke brød, da han oven i hatten er gluten allergiker).

Men læs indholdsfortegnelserne :-)

Super ! TAK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.