Kost uden brød, ris, kartofler og pasta

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.581 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

TineA

Jeg har nu smidt de første 14 kg og det går sååååå langsomt nu (og jeg har STORSYNDET OG SKAMMET MIG de sidste 3 uger -SUK!!)

Nå, men nu er det sådan, at jeg vil se om det går lidt hurtigere ved at undgå overstående.. Har I nogle erfaringer her? Er det en dårlig plan? Og mon det virker? Og hvad fan... skal jeg spise?

Råd modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Aves.

Kød og grøntsager....god fornøjelse, jeg ville dø...det er naturligt at vægttabet i perioder stopper, så må man stramme op..

Anmeld

5. juni 2011

TineA

Eva. skriver:

Kød og grøntsager....god fornøjelse, jeg ville dø...det er naturligt at vægttabet i perioder stopper, så må man stramme op..

Ja, det tænker jeg også - altså at jeg DØR! Men mon ikke jeg alligevel klarer den? Havregryn er vel i og for sig også i samme kategori og dermed udelukket?

Anmeld

5. juni 2011

Aves.

W.. skriver:

Ja, det tænker jeg også - altså at jeg DØR! Men mon ikke jeg alligevel klarer den? Havregryn er vel i og for sig også i samme kategori og dermed udelukket?

Spørger du mig er det for dumt...spis da varieret...jeg tror ikke på det er sundere og helt ærligt, du må da bare tage dig sammen.(sagt med et smil)..der er ingen hurtige måder....gryn er jo heller ikke godt så...

Anmeld

5. juni 2011

TineA

Eva. skriver:

Spørger du mig er det for dumt...spis da varieret...jeg tror ikke på det er sundere og helt ærligt, du må da bare tage dig sammen.(sagt med et smil)..der er ingen hurtige måder....gryn er jo heller ikke godt så...

Ja, men jeg har rygrad som en kop kakaomælk pt og jeg er overbevist om, at hvis jeg gør noget så drastisk som at boycutte alt overstående, så vil jeg stramme op på projekt "mangler 15 kg endnu" Men.. Ja. Vi forsøger en uge og ser hvad der sker.

Tak for svar ! (Og jeg tager mig sammen så snart jeg slår øjnene op i morgen!)

Anmeld

5. juni 2011

Aves.

W.. skriver:

Ja, men jeg har rygrad som en kop kakaomælk pt og jeg er overbevist om, at hvis jeg gør noget så drastisk som at boycutte alt overstående, så vil jeg stramme op på projekt "mangler 15 kg endnu" Men.. Ja. Vi forsøger en uge og ser hvad der sker.

Tak for svar ! (Og jeg tager mig sammen så snart jeg slår øjnene op i morgen!)

hehe...velbekomme.. jeg tager mig sammen d. 20..

Anmeld

5. juni 2011

Anne85

Begræns dit indtag af sti elses opdigt fødevarer og skru op for protein mængden. Spis fx bønner, kikærter, linser osv som tilbehør istedet for pasta, ris osv.

Jeg kan sagtens undvære pasta, ris, kartofler og hvidt brød - er kæmpe kød elsker så en tallerken fuld af kød og grønsager er guf for mig :-)

Anmeld

6. juni 2011

tinasmor

Jeg har nu smidt de første 14 kg og det går sååååå langsomt nu (og jeg har STORSYNDET OG SKAMMET MIG de sidste 3 uger -SUK!!)

Nå, men nu er det sådan, at jeg vil se om det går lidt hurtigere ved at undgå overstående.. Har I nogle erfaringer her? Er det en dårlig plan? Og mon det virker? Og hvad fan... skal jeg spise?

Råd modtages med kyshånd

Jeg har prøvet mange gange fordi jeg faktsik tror det virker (ikke at jeg ville kunne leve sådan efter det 100 procent) men til at sætte skub i et vægttab. Du kan evt. google PCO foreningen, de lever efter mange af de samme principper (ikke nødvendigvis for at tabe sig) Jeg brugte siden meget når jeg har prøvet at blive gravid, fordi jeg har tildens til PCO og der er gode opskrifter. Specielt har jeg brugt dem hvor det er til den søde tand, altså hvis jeg skulle have gæster eller ikke længere kunne holde tanken ud om ikke at måtte få noget som helt lækkert (pga minus sukker) Ellers er der sikket en masse bøger omkring det (da det jo er rimmelig "in" så mon ikke der er nogle kogebøger på biblo du kan låne. Ellers google Dr. Atkins opskrifter på nettet, det er samme princip.

held og lykke med det, og tillykke med vægttab

Anmeld

6. juni 2011

Carina1977

W.. skriver:

Råd modtages med kyshånd

Hvor længe har det taget, at tabe de 14 kilo?

Jeg ville aldrig kunne klare et vægttab, hvis jeg ikke måtte få brød, ris, kartofler og pasta. Så ville jeg køre træt i det.

Men jeg håber du er af en anden støbning

Anmeld

6. juni 2011

AndreasMor84

Spis efter samme principper som én der har Pco.. vi må heller ikke få for mange kartofler, ris osv. Men derimod må vi spise fx. perlebyg, perlerug osv. i stedet for ris og pasta

Der er super mange gode opskrifter i bøgerne Spis maven flad og Hold maven flad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.