hvordan skal jeg forholde mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.895 visninger
27 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Anonym trådstarter

mig og mine børns far er lige gået fra hinanden for et par mdr siden, og efterfølgene så han ikke vores børn i 5 uger, og en dag hende han vores dreng i børnehave, men ikke vores pige?
- har meldt ham adskillige gange for vold og hærværk siden.
- han er begyndt at sniffe noget amf.
- han har kørt med vores søn på scooter :O.
- han har ydet vold mod vores søn, og mod mig.
- han er slet ikke intrasseret i vores fælles børn, og har ikke på et eneste tidspunkt spurgt til vores datter.
amen jeg kunne blive ved, han har ringet flere gange og sagt han vil fraskrive sig hans børn hvor efter han henter vores søn, og holder ham fra børnehave osv og først aflevere ham igen når han ikke gider han mere, eller har brug for fri dage.
har flere optagelser på min tlf hvor i han siger at han vil gøre mit og børnenes liv surt osv, så piger ved i hvvad jeg kan gøre i forhold til det hele, er rigtig bekymdre for vores søn når han er der.
og hvad ned evt forældremyndighed hvad vil mine chancer være?
min advokat er fantastisk og siger at jeg selvf nok skal vinde, men har virkelig brug for at hører fra nogen der har prøvet nóget ligende
håber på svar inden læænge da jeg virkelig er i vilrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Mi

Har du ikke anmeldt ham for vold mod dig og barnet? for så vil politirapporten da også bakke din sag op. Det lyder ikke som om han har en chance i helved for at fratage dig forældremyndigheden, men jeg er heller ikke sikker på at de vil fratage ham den. Tror bare at du skal stole på din advokat.

Og så får du lige et

Anmeld

5. juni 2011

1000Ben

Du bliver nødt til at fortælle børnehaven at faderen ikke må hente og så få dig et polititilhold mod ham. Beskyt dine børn og sørg for at han ikke kommer i nærheden af dem eller dig, han lyder ikke så rar... Du har ekstremt gode chancer for at vinde fuld forældremyndighed og GEM de optagelser. 

Håber på det bedste for dig og dine børn

Kærlig hilsen

Stefanie 

Anmeld

5. juni 2011

eElak

Stefanie8 skriver:

Du bliver nødt til at fortælle børnehaven at faderen ikke må hente og så få dig et polititilhold mod ham. Beskyt dine børn og sørg for at han ikke kommer i nærheden af dem eller dig, han lyder ikke så rar... Du har ekstremt gode chancer for at vinde fuld forældremyndighed og GEM de optagelser. 

Kærlig hilsen

Stefanie 

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Har du ikke anmeldt ham for vold mod dig og barnet? for så vil politirapporten da også bakke din sag op. Det lyder ikke som om han har en chance i helved for at fratage dig forældremyndigheden, men jeg er heller ikke sikker på at de vil fratage ham den. Tror bare at du skal stole på din advokat.

Og så får du lige et

tak for svar

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

Kærlig hilsen

Stefanie 

mange tak for det svar, ja han er et stort fjols! .
- håber virkelig du har ret, eller hvertfald så at de siger at han ikke skal have andet end overvåget samvær! - kunne virkelig være rart...

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

virkelig ingen der har prøvet noget ligende?

Anmeld

6. juni 2011

sophiemy

Har I været i statsforvaltningen? Du er simpelthen nødt til at have en afgørelse om samvær, fordi når du har den MÅ institutionen ikke udleverere hverken jeres søn eller jeres pige til samvær uden for de rammer der er bestemt.

Hvis du har beviser på det du skriver (særligt vold mod børn og amf) så har du en god chance for at få forældremyndigheden. Tror dog ikke umiddelbart du ville kunne få polititilhold - men tal med din advokat, det er jo ham/hende der har ekspertise og kender detajlerne i din sag

Anmeld

6. juni 2011

Carina:-)

Stefanie8 skriver:

Kærlig hilsen

Stefanie 

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

madagaskar skriver:

Har I været i statsforvaltningen? Du er simpelthen nødt til at have en afgørelse om samvær, fordi når du har den MÅ institutionen ikke udleverere hverken jeres søn eller jeres pige til samvær uden for de rammer der er bestemt.

Hvis du har beviser på det du skriver (særligt vold mod børn og amf) så har du en god chance for at få forældremyndigheden. Tror dog ikke umiddelbart du ville kunne få polititilhold - men tal med din advokat, det er jo ham/hende der har ekspertise og kender detajlerne i din sag

nej venter stadig på brev, ringer der ud en gang om ugen og skynder på sagen, det er jo heller ikke hensigtsmæssig at han bare henter vores søn som det passer ham, osv. vores søn er ved at blive udredt for adhd, så han har brug for at hans hverdag er meget stabil osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.