vejrudsigten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Lone Jakobsen

Carina1977 skriver:

Ja det er rigtig dejligt  han kan da komme i tvivl, men så spørger han bare mig, hvad der er bedst at tage på.

Men nu er han jo også nået en alder, hvor de i mange situationer, klarer tingene selv, uden at have behov for mors hjælp hele tiden

tror også det handler rigtigt meget om modenhed, og min bonus søn har nogle problemer der gør at han skal have en del hjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Carina1977

nutche skriver:

tror også det handler rigtigt meget om modenhed, og min bonus søn har nogle problemer der gør at han skal have en del hjælp.

Jamen hvor gammel er han?

Anmeld

7. juni 2011

Lone Jakobsen

Carina1977 skriver:

Jamen hvor gammel er han?

ældre end din søn

Anmeld

7. juni 2011

musse1

nej tjekker ik vejrudsigten om aften, kikker om morgen hvordan vejret ser ud og hvor varmt/koldt det er.

han tager faktisk selv tøj frem.

om vinteren har vores søn, da regntøj med for i, dragter, gummistøvler med for, vinter støvler, ekstra varmt tøj. om sommeren, er der både bukser, trøjer, shorts tshirt, regntøj, gummistøvler sandalaer og sko. her for de smurt solcrem ind til middag. vi gør det hjemme fra om morgen

vores søn som går i skole er 6 år, finder selv det tøj frem han vil ha på,, og så i sfo har han bukser short, bluser, tshirt, regntøj og støvler. han har også solcrem med, så han kan smøre sig ind i løbet af dagen, og børnene er gode til og lige hjælpe hinanden.

de små går jo hjemme ved mig, så der er ik noget problem, der skifter jeg bare tøj på dem i løbet af dagen hvis det bliver for varmt/koldt og når vi er ude har jeg også altid ekstra tøj med i en taske

Anmeld

7. juni 2011

Carina1977

nutche skriver:

ældre end din søn

Ok......ja det er sikkert forskelligt hvornår de selv kan finde det rette tøj. Det vigtigste er jo også, at de har tøj på efter vejret...og ikke hvornår de kan forskellige ting.

Det skal nok komme, og så må det foregå i det tempo, der passer ham

Jeg hjælper f.eks. min søn med at binde snørrebånd, for han kan ikke finde ud af at binde snørrebånd endnu  Jeg tror han har 10 tommelfingre eller sådan noget

Men som sagt det kommer, og så må vi jo bare hjælpe dem, ligeså længe de har brug for det

Anmeld

7. juni 2011

Lone Jakobsen

Carina1977 skriver:

Ok......ja det er sikkert forskelligt hvornår de selv kan finde det rette tøj. Det vigtigste er jo også, at de har tøj på efter vejret...og ikke hvornår de kan forskellige ting.

Det skal nok komme, og så må det foregå i det tempo, der passer ham

Jeg hjælper f.eks. min søn med at binde snørrebånd, for han kan ikke finde ud af at binde snørrebånd endnu  Jeg tror han har 10 tommelfingre eller sådan noget

Men som sagt det kommer, og så må vi jo bare hjælpe dem, ligeså længe de har brug for det

tror det handler om hvor vidt man tør erkende at ens barn har brug for hjælp til nogle ting. vi har snakket med moderen om det og håber det hjælper.

Anmeld

7. juni 2011

Carina1977

nutche skriver:

tror det handler om hvor vidt man tør erkende at ens barn har brug for hjælp til nogle ting. vi har snakket med moderen om det og håber det hjælper.

Ja det dur jo ikke at han nærmest render rundt i vintertøj om sommeren

Håber det har hjulpet

Anmeld

7. juni 2011

Lone Jakobsen

Carina1977 skriver:

Ja det dur jo ikke at han nærmest render rundt i vintertøj om sommeren

Håber det har hjulpet

ja vi håber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.