vejrudsigten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Lone Jakobsen

TbCp skriver:

Jeg går helst ikke uden for døren om morgenen før det er højest nødvendigt

uhh jeg elsker min lille morgentur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

serinasmor

tjekker ikke .. men giver hende tøj på i lag der kan pilles af og skiftetøj med i dp .. der vil altid være noget dp kan kombinere så det passer med lige netop den dag ... desuden har hun hver dag både sandaler, solhat, solcreme, regntøj, gummistøvler, regntøj med for( det er jo altså stadig MEGA koldt nogle formiddage) og tjae endda vanter med i dp ... ved godt det er meget .. men jeg kan altså ikke huske at tjekke vejret hver morgen (syns tit de ændrer det fra time til time) så derfor denne KÆMPE oppakning ...

det er heldigvis kun barnevognen der skal trække læsset  og mig som rugbrødsmotor men tænk hvis jeg skulle bære på det hver dag

serinasmor

Anmeld

7. juni 2011

Lone Jakobsen

serinasmor skriver:

tjekker ikke .. men giver hende tøj på i lag der kan pilles af og skiftetøj med i dp .. der vil altid være noget dp kan kombinere så det passer med lige netop den dag ... desuden har hun hver dag både sandaler, solhat, solcreme, regntøj, gummistøvler, regntøj med for( det er jo altså stadig MEGA koldt nogle formiddage) og tjae endda vanter med i dp ... ved godt det er meget .. men jeg kan altså ikke huske at tjekke vejret hver morgen (syns tit de ændrer det fra time til time) så derfor denne KÆMPE oppakning ...

det er heldigvis kun barnevognen der skal trække læsset  og mig som rugbrødsmotor men tænk hvis jeg skulle bære på det hver dag

serinasmor

he he, kan du ikke lade regntøj og gummistøvler ligge nede i dp?

Anmeld

7. juni 2011

NinaNymannMadsen

nej tjekker det om morgenen hvis vejret ser tvivlsomt ud.
men ellers har hun både ekstra jakke, gummistøvler og regntøj ved DP og hun har altdi strømper eller strømpebukser på om morgenen når hun skal afsted.

men ellers får hun tøj på der passer til dagen og vejret. og hun har altid sin solhat med

Anmeld

7. juni 2011

Carina1977

nutche skriver:

efter en episode med min bonus søn, blev jeg lidt nysgerrig:

checker i vejrudsigten om aftenen, så i ved hvordan børnene skal klædes på næste dag. hvis i har store børn (+6) giver i dem så hjælp til at finde den rigtige påklædning, så de ikke kommer afsted i tøj der er alt for varmt/koldt?

Min søn på knapt 11 år, finder altid selv det tøj han skal have på hver morgen. Det kan han sagtens finde ud af, og er meget god til at finde den rette påklædning.

Det er ikke altid jeg tjekker vejrudsigten, men somregel kan man også få en ide om, hvordan vejret bliver, ved at kigge ud om morgenen.

Somregel tager Mark cowboybukser eller knickers på, og altid t-shirt.

Anmeld

7. juni 2011

serinasmor

nutche skriver:

he he, kan du ikke lade regntøj og gummistøvler ligge nede i dp?

kunne jeg nok godt jo

men tænker at nogle gange skal jeg nok også bruge det hjemme ... og jaja .. det fungerer

Anmeld

7. juni 2011

Dictes mor

Næ det gør jeg ikke, det vurderer jeg sådan på dagen

Anmeld

7. juni 2011

Lone Jakobsen

Carina1977 skriver:

Min søn på knapt 11 år, finder altid selv det tøj han skal have på hver morgen. Det kan han sagtens finde ud af, og er meget god til at finde den rette påklædning.

Det er ikke altid jeg tjekker vejrudsigten, men somregel kan man også få en ide om, hvordan vejret bliver, ved at kigge ud om morgenen.

Somregel tager Mark cowboybukser eller knickers på, og altid t-shirt.

rigtigt dejligt at det er nemt for ham.

Anmeld

7. juni 2011

Christina.78

TbCp skriver:

Ja jeg checker vejrudsigten aftenen før og lægger så tøj frem til næste dag, dog checker jeg tit igen om morgenen for at være sikker på at tøjet ikke bliver for koldt/varmt

det samme her men ellers har hun et halvt klædeskab ovre ved dp

Anmeld

7. juni 2011

Carina1977

nutche skriver:

rigtigt dejligt at det er nemt for ham.

Ja det er rigtig dejligt  han kan da komme i tvivl, men så spørger han bare mig, hvad der er bedst at tage på.

Men nu er han jo også nået en alder, hvor de i mange situationer, klarer tingene selv, uden at have behov for mors hjælp hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.