vejrudsigten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.529 visninger
27 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Lone Jakobsen

efter en episode med min bonus søn, blev jeg lidt nysgerrig:

checker i vejrudsigten om aftenen, så i ved hvordan børnene skal klædes på næste dag. hvis i har store børn (+6) giver i dem så hjælp til at finde den rigtige påklædning, så de ikke kommer afsted i tøj der er alt for varmt/koldt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

TbCp

Ja jeg checker vejrudsigten aftenen før og lægger så tøj frem til næste dag, dog checker jeg tit igen om morgenen for at være sikker på at tøjet ikke bliver for koldt/varmt

Anmeld

5. juni 2011

Ina33

Ja jeg checker altid vejrudsigten aftenen i forvejen her om sommeren, den danske sommer kan jo svinge en hel del. Jeg har en datter på 10 år, som jeg deler med hendes far. Jeg har oplevet at hun har haft cowboybukser og lange ærmer på, på en dag med 30 graders varme, fordi han netop ikke tjekker vejrudsigt.

Anmeld

5. juni 2011

henh01

næh det gør jeg ikke. min datter på 6 år får det tøj på der passer til årstiden. I skolen har hun så regntøj, gummistøvler, fleece jakke og sin alm jakke. Hun har som regel altid bare tæer her om sommeren og så lægger der sokker i hendes kasse sammen med skiftetøjet.

Anmeld

5. juni 2011

Nessie

Jep  Min søn er knap 20 mdr.

Anmeld

5. juni 2011

Lone Jakobsen

Ja jeg checker altid vejrudsigten aftenen i forvejen her om sommeren, den danske sommer kan jo svinge en hel del. Jeg har en datter på 10 år, som jeg deler med hendes far. Jeg har oplevet at hun har haft cowboybukser og lange ærmer på, på en dag med 30 graders varme, fordi han netop ikke tjekker vejrudsigt.

det er præcis derfor jeg spurgte. her var det også en meget varm og svedig dreng der kom hjem i lange bukser, bluse og strømper (læs hygge sokker) han var drivende våd af sved.

vi checker altid om aftenen for at ha en fornemmelse af situationen. det kan godt se gråt ud om morgenen, men hvis de lover 25 grader, så var det måske en ide med et par shorts (bare i tasken)

Anmeld

5. juni 2011

Valle81

henh01 skriver:

næh det gør jeg ikke. min datter på 6 år får det tøj på der passer til årstiden. I skolen har hun så regntøj, gummistøvler, fleece jakke og sin alm jakke. Hun har som regel altid bare tæer her om sommeren og så lægger der sokker i hendes kasse sammen med skiftetøjet.

Det samme her:0)

Anmeld

5. juni 2011

Mira0911

Jep og ligger tøj frem til det og tit en ekstra trøje, hvis det skulle blive lidt køligt... 

Anmeld

6. juni 2011

Lone Jakobsen

TbCp skriver:

Ja jeg checker vejrudsigten aftenen før og lægger så tøj frem til næste dag, dog checker jeg tit igen om morgenen for at være sikker på at tøjet ikke bliver for koldt/varmt

ja det er jeg også begyndt på. men ellers er jeg ude med hunden meget tidligt, så der får jeg en god fornemmelse af det.

Anmeld

6. juni 2011

TbCp

nutche skriver:

ja det er jeg også begyndt på. men ellers er jeg ude med hunden meget tidligt, så der får jeg en god fornemmelse af det.

Jeg går helst ikke uden for døren om morgenen før det er højest nødvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.