Er så ked af det :'( (Polterabend)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Ann.

Wimmie skriver:

Men det ved dine venner vel godt? Så mon ikke de har tænkt på alt i den sammenhæng?

Pas på med at bekymre dig for meget på forhånd, et "polterhold" kan næsten det overmenneskelige når det gælder planlægning

Der er jo også pinsen næste weekend som er en forlænget weekend...

Jeg håber der er styr på det, og ved også at det nok skal blive en god dag, men er bare så bekymret for min datter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Ann.

TinaPina skriver:

Okay, nej jeg kan godt se det er et problem, men altså tror du ikke der er styr på det?

Måske du i virkeligheden ikke skal arbejde

Det kan godt være - min svigermor arbejder samme sted og har også en finger med i min vagtplan, så måske hun har lavet et nummer på den?

Anmeld

5. juni 2011

Wimmie

Ann. skriver:

Jeg håber der er styr på det, og ved også at det nok skal blive en god dag, men er bare så bekymret for min datter 

Altså, du skulle have nogle meget uansvarlige venner hvis de ikke havde tænkt på dit arbejde og dit barn

Som sagt så kan sådan et "polterhold" være noget så snu - de fleste ved jo at de får en PA, så det gælder jo om at narre parret så godt som muligt, så de alligevel ikke helt gætter hvornår.

Så vær ikke nervøs for det - begynd i stedet at være nervøs for hvad de vil udsætte dig for

Anmeld

5. juni 2011

eElak

Slip kontrollen og tillad dig selv at blive overrasket 

Anmeld

6. juni 2011

LuciaLiann

Jeg ved godt at PA i princippet er en event som brudeparret ikke selv må deltage i forberedelsen af.. men... til vores PA har vi selv sagt hvilke dage vi ikke kan og hvad vi kunne have lyst til at lave osv.. vi er nemlig meget unormale på det punkt da vi ikke vil "splittes"....

men jah.. ville vidst bare sige at man som brudepar godt kan tillade sig at høre til vennerne om der kommer en PA og i så fald hvornår.. netop så man ikk tager unødvendigt fri fra arbejde osv..

Anmeld

6. juni 2011

Mutti2B

Tror du ikke at du er blevet kaldt ind som afløser som en del af planen så du mindst venter det og de ved at du ikke har lagt andre planer den dag

Anmeld

6. juni 2011

Ann.

Mutti2B skriver:

Tror du ikke at du er blevet kaldt ind som afløser som en del af planen så du mindst venter det og de ved at du ikke har lagt andre planer den dag

Jo det kan ske. Men det er bare underligt - for jeg er aftenvagt, så de ville jo stadig komme hjem til os og ikke på arbejde?

Men ja, jeg må vente og se og prøve at lade være med at tænke over det.

Anmeld

6. juni 2011

aya-zia

jeg spørg SIKKERT dumt.... men hvorfor er en polterarben så vigtig...

når ejg en gang skal giftes ved jeg at der ik blier holdt  noget for min kæreste eller mig... vi kender ik nogle som ville gøre sådan noget..

Anmeld

6. juni 2011

Ann.

aya-zia skriver:

jeg spørg SIKKERT dumt.... men hvorfor er en polterarben så vigtig...

når ejg en gang skal giftes ved jeg at der ik blier holdt  noget for min kæreste eller mig... vi kender ik nogle som ville gøre sådan noget..

Vi har ikke bedt om en polterabend 

Men nu ved vi tilfældigvis at vores venner planlægger noget. Havde der ikke været en PA - så havde det bare været det.

Anmeld

6. juni 2011

aya-zia

Ann. skriver:

Vi har ikke bedt om en polterabend 

Men nu ved vi tilfældigvis at vores venner planlægger noget. Havde der ikke været en PA - så havde det bare været det.

nå okay på den måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.