Vi troede at vores polterabend (PA) ville bliver holdt sidste lørdag, da min kæreste åbenbart havde fået fri og en veninde fra ålborg var heroppe.
Men nej - der blev ingen PA, nå men pynt tænkte vi, så blev det nok næste lørdag (igår).
Og grunden til vi troede det var at jeg skal arbejde de næste 2 weekender op til brylluppet, både fredag og lørdag, som aftenafløser på et plejehjem.
Men igen nej - ingen PA igår og min kærestes far havde givet min kæreste fri igen igår (det er ikke ham der ejer firmaet, men de arbejder ved samme maskine), så der løb op i at næste lønseddel vil blive 2000 kr mindre end ellers PÅ 14 DAGE KUN ! Det er mange penge når man få løn hver 14. dag. Og de har ellers mega travlt på støberiet, så vi forstår det ikke rigtig 
Nu kan det jo altså kun blive en hverdag og ja, jeg ved at der også er pinsen, men hvis min kæreste igen skal trækkes ud af sit arbejde, og især på en helligdag, hvor de normalt arbejder, puha - ja så rammer det sku meget hårdt
Og jeg har også en sidste eksamen som jeg skal gøre klar til, udover arbejdet 
Ved godt at jeg ikke burde brokke mig og at PA er noget til ære for os - men hvor er jeg ked af det
Specielt mht. min kæreste løn (jeg er på SU) og vi prøver så hårdt på at sparer op til den ombygning til vores datter - men det dur jo bare slet ikke 
Ved slet ikke hvilket ben jeg skal stå op
Det er bare hårdt!
Anmeld