synes du skal lade være med at dømme dig selv så hårdt.. Det er jo ikke dig, der har fejlet, du har bare igen fået mens.. I er to om det her og det er ALDRIG kun dit ansvar.. det håber jeg at du forstår..
Altid noget at han ikke vil såre dig med vilje.. Men så burde han måske lære at tænke før han taler.. Kommentaren giver jo dig endnu mere skyldfølelse og du får fornemmelsen af at du fejler noget og at du står alene med det hele.. fordi det er dine æg, der ikke dur, selvom at det måske ikke er sådan..
Det kan jo også være at I bare er så fokuserede på at du skal blive gravid og at han bliver ked af det og skuffet hver måned gør bare at du tænker "Nu må jeg bare ikke fejle mere og nu må jeg bare ikke skuffe ham mere"
Prøv at indstil dig selv på at du ikke kan blive gravid (ja, det lyder hårdt!) Men det virker.. evt snak med kæresten om at du har lyst til en pause fra PB, ikke at du vil på p-piller igen.. men du har simpelthen bare brug for et par måneder, hvor det er ok at du får din mens.. tror det kan hjælpe dig ret meget..
Anmeld