Han er blevet tjekket og har luksus celler. Jeg har fået taget blodprøver og underlivsundersøgelser. Alt er ok. Men hvis alt virkelig var ok så blødte jeg vel ikke måned efter måned! Vi er i midt i og sidst i 20erne. Tænk hvis jeg allerede er disfunktionel indefra??
Han siger det ikke for at sårer mig. Virkelig. Det gør han ikke. For 2 min siden stod han og efterlignede en der var gravid og kiggede kærligt på mig bagefter. Han ved ikke at jeg har fået mit lort. Lige nu er han forhåbningsfuld og om lidt har jeg knust hans håb igen!! 
Folk bliver ved med at sige jeg skal lade være med at tænke så meget over det. De ved ikke at man ikke kan slippe tanken mere end nogle timer hver dag ;( Jeg spiser sundt,jeg går ture,jeg bruger æl tests,jeg har reglmæssig sex,jeg fejler intet,min kæreste fejler intet,men der sker ingenting og hele verden er spækket op med positive teste og gravide!
Hvordan i alverden skal jeg kunne fungere som et almindeligt menneske hvis ikke vi får det barn? Jeg kan slet ikke forestille mig et liv uden ,men 18 mdr er nu passeret forbi og min tro og tillid til min krop er forsvundet. Jeg er skuffet over migselv. Så skuffet så kun de færreste forstår mig. Gik for kort tid siden ud på badeværelset og gloede mig mit spejlbillede. Pustede mig op for at lave en gravid mave bare for at se hvordan det så ud,pustede luften ud og så ud som migselv igen. Jeg blev ved med at stirre ind i mig selv. Var det så det tætteste jeg kom på en baby med mit livs kærlighed. En oppustet mave og blod på papiret? Mit liv har været hårdt,men at min krop er blevet min egen joker-den havde jeg ikke set komme 
syns da godt lige din kæreste kunne støtte dig lidt istedet for sådan nogle dumme komentarer
! 

Måske har du det samme problem som min mor havde da hun ville være mor (virkelig ønskede det mere end noget andet i hele verdenen), 8 år, og der skete ikke noget, mens. hver måned, og lægerne fandt ingen problemer ved hverken min mor eller far, tænk dig, 8 år ! uden resultater.. 1½ år er ingenting iforhold til hvad mange andre par kæmper med..
men altså, efter 8 år gav de op.. slut med at ønske en baby, og de tog på bryllupsrejse igen, for at starte deres nye liv (uden børn) sammen. MEEEEN.........
Da hun kom hjem fra bryllupsrejsen, gik der 4 uger, og VUPTI... efter kun 4 uger, uden stress over at lave børn stod min mor med de LÆNGE ønskede to streger.. og 8 måneder efter kom jeg til verdenen
sæt PB i stå, det er det bedste råd jeg kan give dig, se i øjnene at børn kommer når de kommer, og de kommer ikke når kvinden er stresset over at de ikke kommer. stop med at prøve at få børn, bare nyd hinanden uden prevention.. lav noget sammen som par..

Det skal nok blive din tur