Orker snart ikke mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg "orker" snart ikke mere!

Hvorfor skal det være så svært at lave et lille ønske barn? Hvorfor skal det tage så lang tid?

Er træt af undersøgelser, er træt af at kører 200 km for at komme til undersøgelse og er træt af at det ikke bare kan ske når det skal! 

Kæresten og jeg ønsker os så brændende et barn og det gør helt ondt hver gang min mens kommer. Jeg er begyndt at få svært ved at glæde mig på andres vegne - og sådan er jeg normalt ikke!!! Men ser gravide maver og barnevogne HELE tiden 

- en eller anden, giv mig håbet tilbage har virkelig brug for at høre nogle solstrålehistorier om andre som også skulle igennem hele systemet

Bare lige et tude indlæg fra en som føler at livet er rigtig uretfærdigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

lukasmor

Anonym skriver:

Hvorfor skal det være så svært at lave et lille ønske barn? Hvorfor skal det tage så lang tid?

Er træt af undersøgelser, er træt af at kører 200 km for at komme til undersøgelse og er træt af at det ikke bare kan ske når det skal! 

Kæresten og jeg ønsker os så brændende et barn og det gør helt ondt hver gang min mens kommer. Jeg er begyndt at få svært ved at glæde mig på andres vegne - og sådan er jeg normalt ikke!!! Men ser gravide maver og barnevogne HELE tiden 

- en eller anden, giv mig håbet tilbage har virkelig brug for at høre nogle solstrålehistorier om andre som også skulle igennem hele systemet

Jeg kender et par som kæmpede og kæmpede og sagde nøjagtig ligesom dig. Jeg bad dem blive ved og holde modet oppe for en dag vil det lykkes! I dag venter de deres lille ønskebaby

Håber snart at lykken vil tilsmile jer og den dag den gør, vil det være hele kampen værd

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Jeg kender et par som kæmpede og kæmpede og sagde nøjagtig ligesom dig. Jeg bad dem blive ved og holde modet oppe for en dag vil det lykkes! I dag venter de deres lille ønskebaby

Håber snart at lykken vil tilsmile jer og den dag den gør, vil det være hele kampen værd

Jeg håber inderligt det samme sker for os!

Og jeg glæder mig virkelig meget. Jeg ved at den dag det sker vil vi sige at det var det hele værd, men kampen er bare såååå hård 

Anmeld

5. juni 2011

Muffinmus

det skal nok gå:-)

Vi ventede 14 mdr på vores første mirakkel, som endte i en MA. Skulle så være så uheldig at der gik yderligere 2 år før jeg blev gravid med min søn.....så 3 års tid fra vi smed pillerne til jeg stod med en g-test og en baby der havde tænkt sig at leve derinde:-)

Og nu har vi 2 dejlige unger:-)

Anmeld

5. juni 2011

AndreasMor84

Det kommer også til Jer.. men VED godt at ventetiden kan være LANG og ulidelig.. Vi kæmpede også i over 1½ år inden vores kom

Kan kun anbefale dig, at I prøver at slappe af, selvom det er skide svært - så skal det nok komme..

Anmeld

5. juni 2011

mortilflere

Nr 1 var vi 1½ år om , fandt faktisk ud af jeg var gravid da jeg lå til undersøgelsen for barn løshed  9 uger henne ...

Nr 2 var vi 11½ mdr om at indfange

Nr 3 kom efter 2 sa , som blev lavet med homon spirrael i  , Ham fik vi hjælp til og der gik 8 mdr ..

Nr 4 var vi så 6 mdr om at lave helt selv

Alt godt kommer til dem der venter , men hvor jeg forstår dig

Anmeld

5. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Først og fremmest kæmpe kæmpe  dernæst forstår jeg godt din"vrede" og frustration.. har en veninde der har prøvet i 6 år at blive gravid, det værste var at skulle fortælle hende det, jeg tudet af skam over kun at have prøvet i 6 mdr før det lykkedes... Der er bare ikke altid retfærdighed til selvom man kunne ønske sig det.. men en dag lykkedes det.. men mit bedste råd, lig tankerne på noget andet  Det var det råd jeg fik af lægen og det hjalp...

men masser af positive tanker herfra 

Anmeld

5. juni 2011

Nessie

Jeg kender det alt for godt, skuffelse efter skuffelse, vente på behandling, vente på at de har holdt deres sommerferie, vente på nye undersøgelser osv. osv.

Jeg blev så vred på en fremmed dame engang. Hun sad på hug, og da hun rejste sig op kom hendes store gravide mave til synes, og jeg blev så vred på hende, selvom hun selvfølgelig ikke var gravid for at genere mig, men sådan føltes det Og man føler at hele Danmarks befolkning enten er gravide eller går med en barnevogn. Jeg var så frustreret en overgang, at gravide var "dumme køer"

Men det KAN lykkes, vi har nu en dreng på knap 20 mdr., og det var kampen værd Der gik 3 1/2 år fra vi gik i gang til vi endelig stod med ønskebarnet i armene. 3 forsøg, 5 ægoplægninger, 1 MA og 1 SA (1 øko), men nu har vi en lille dreng.

Vejen dertil kan desværre være rigtig lang, men har 2 i min omgangskreds som er blevet insemineret, de er også blevet gravide, en veninde var i IVF behandling og fik en pige (5 1/2 fik de en øko-baby), så hold hovedet højt, det skal nok lykkes. Og nej, du kan ikke bare tænke på noget andet, for det fylder så frygtelig meget i ens bevidsthed, men hvis du kan, så gør det endelig , det kan give bonus.

Anmeld

5. juni 2011

aarhusmor

Jeg tror på at dem der kæmper nok skal få et barn. Bare man bliver ved og ikke giver op.

For mit eget vedkommende blev jeg gravid for 16. gang og troede også denne ene gang skulle ende i en spontan eller missed ufrivillig abort. Men sørme om ikke jeg fik en søn Det var i 2006 og jeg har troligt forsøgt siden. Nu er jeg oppe på 31 spontane aborter og jeg kan mærke at mine æg ikke dur mere. Nu prøver vi donoræg og adoption. Pointen er at jeg vil og skal være mor igen - så jeg giver aldrig op!

Jeg plejer at tænke. Hvis du vidste du fik et barn om 5 år, men at det krævede at du prøvede hårdt hver måned. Ville du så fortsætte?

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

det skal nok gå:-)

Vi ventede 14 mdr på vores første mirakkel, som endte i en MA. Skulle så være så uheldig at der gik yderligere 2 år før jeg blev gravid med min søn.....så 3 års tid fra vi smed pillerne til jeg stod med en g-test og en baby der havde tænkt sig at leve derinde:-)

Og nu har vi 2 dejlige unger:-)

Det er en dejlig historie  Lige den slags der får mig til at tænke at det hele nok skal gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.