hvad er anderledes ved at få nr to?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.263 visninger
25 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

Anonym trådstarter

jeg går lidt i baby tanker, ikke noget vildt men tænker over det

min pige er 1½ og jeg er alene

men jeg tænker lidt over hvordan det er at få nr to? følelser, tid, overskud osv hvad sker der med kroppen og hvordan i det hele taget kan man mærke det

jeg havde en svært tid lige da jeg fik min datter, der gik noget tid før jeg turde knytte mig til hende, ikke at der var noget galt med hende men fik vel en form for angst for at miste og så alt det nye som jeg ikke havde forventet

skal jeg have en 2'er så bliver det også alene, men min bekrymring går mere på hvad med overskud, mangel på søvn og det at have to små børn samtidigt mens man er alene

skal lige siges at min pige først begyndte at sove igennem da hun var 13mdr og at hun er en lille diva (skrige unge med sine egne meninger)  så det har været hårdt men godt

håber i har lidt viden som i kan smide min vej

(ville have tilladt ano svar men er ikke plus medlem > hvornår kan man betale med visa elektron?< )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

SkrukUngKvinde

Anonym skriver:

jeg går lidt i baby tanker, ikke noget vildt men tænker over det

min pige er 1½ og jeg er alene

men jeg tænker lidt over hvordan det er at få nr to? følelser, tid, overskud osv hvad sker der med kroppen og hvordan i det hele taget kan man mærke det

jeg havde en svært tid lige da jeg fik min datter, der gik noget tid før jeg turde knytte mig til hende, ikke at der var noget galt med hende men fik vel en form for angst for at miste og så alt det nye som jeg ikke havde forventet

skal jeg have en 2'er så bliver det også alene, men min bekrymring går mere på hvad med overskud, mangel på søvn og det at have to små børn samtidigt mens man er alene

skal lige siges at min pige først begyndte at sove igennem da hun var 13mdr og at hun er en lille diva (skrige unge med sine egne meninger)  så det har været hårdt men godt

håber i har lidt viden som i kan smide min vej

(ville have tilladt ano svar men er ikke plus medlem > hvornår kan man betale med visa elektron?< )

Jeg kan ikke svare dig på det, for venter selv nr 1.

Men jeg må lige spørger lidt ind? Hvad mener du med, at du skal være alene til nr 2 også? 

Er bare lidt nysgerrig

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

SkrukUngKvinde skriver:

Jeg kan ikke svare dig på det, for venter selv nr 1.

Men jeg må lige spørger lidt ind? Hvad mener du med, at du skal være alene til nr 2 også? 

Er bare lidt nysgerrig

at jeg ingen mand eller far har til mit barn

Anmeld

4. juni 2011

prettybutterfly

Åh det gad jeg også godt at vide! Håber virkelig du får nogle gode svar, da jeg selv går med samme tanker!!!

Anmeld

4. juni 2011

Aves.

Magien-.....den der voldsomme forelskelse og symbiose tilstand, den er bare ikke det samme ved nummer to og tre, i hvert fald ikke i mit tilfælde...nummer to er lidt som når hvedebrødsdagene er over... hverdag, men hverdagen er jo bestemt ikke skidt, bare på en anden måde..

Anmeld

4. juni 2011

SkrukUngKvinde

Anonym skriver:

at jeg ingen mand eller far har til mit barn

Men hvis du skal have nr 2, så skal du vel finde en mand til at lave nr 2 

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

SkrukUngKvinde skriver:

Men hvis du skal have nr 2, så skal du vel finde en mand til at lave nr 2 

jeg havde ikke en til nr 1  er blevet kunstig befrugtet

Anmeld

4. juni 2011

SkrukUngKvinde

Anonym skriver:

jeg havde ikke en til nr 1  er blevet kunstig befrugtet

Aha Så forstår jeg det bedre

Jeg tænkte om du bare ville finde en tilfældig, blive gravid og så ud med ham igen :p

Anmeld

4. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Magien-.....den der voldsomme forelskelse og symbiose tilstand, den er bare ikke det samme ved nummer to og tre, i hvert fald ikke i mit tilfælde...nummer to er lidt som når hvedebrødsdagene er over... hverdag, men hverdagen er jo bestemt ikke skidt, bare på en anden måde..

hmmm nu havde jeg jo slet ikke den der forelskelse og febrilske tilstand, så gad godt vide om det gentager sig eller om jeg måske bare kan slappe af næste gang

Anmeld

4. juni 2011

Miss T

Jeg har været lige så forelsket i nr. 1 som nr. 2! Der er en forskel på 18 måneder imellem pigerne på dagen. Hvor den mindste bliver 1 til juli.

1: Mindre tid til den enkelte (især, når du er alene)

2: Mindre overskud, da man konstant er på, både hjemme og på arbejde

3: Der kan forekomme jalousi søskende imellem, det kan godt være lidt hårdt, fordi ,at man kan føle sig som en dårlig mor, at man forsømmer uden at gøre det.

4: DU får DOBBELT kærlighed retur

To unger er dejligt, men også dobbelt arbejde, og når man står i det, så tænker man ikke så meget over det.. Når de dejlige glade sjove stunder indtræder så er det bare fantastisk og så givende.

Ingen tvivl om, at du bliver glad for nr. 2, men vær forberedt på at blive træt. Især hvis du får en nr. 2 som hellere ikke vil sove før den bliver et år.. Men det er jo noget af det der følger med.

Held og lykke med nr. 2.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.