Hp ipaq h6300 sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. juni 2011

samantha1986

Honey's Kone<3 skriver:

Hvis du alligevel tænder den, så må du gerne skrive til mig, om hvordan den er

Jeg kunne ikke lige finde ud af at installere den cd der fulgte med. tror den skal installeres for at man kan synkronisere tlf med computer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Darling<3

samantha1986 skriver:

Jeg kunne ikke lige finde ud af at installere den cd der fulgte med. tror den skal installeres for at man kan synkronisere tlf med computer.

Hehe, det lyder til at være meget teknisk

Googler lige lidt rundt, hører manden ad imorgen, og så vender jeg tilbage, er det okay??

Hvad tænker du af pris?

Anmeld

4. juni 2011

samantha1986

Honey's Kone<3 skriver:

Hehe, det lyder til at være meget teknisk

Googler lige lidt rundt, hører manden ad imorgen, og så vender jeg tilbage, er det okay??

Hvad tænker du af pris?

Det er helt i orden

Kæresten har søgt rundt på nettet og han har set folk sælger den brugt for 500-800 kr, så han ville gerne have 800 kr for den.

Anmeld

4. juni 2011

Darling<3

samantha1986 skriver:

Det er helt i orden

Kæresten har søgt rundt på nettet og han har set folk sælger den brugt for 500-800 kr, så han ville gerne have 800 kr for den.

Okay, det lyder også som en fair pris

Snakker lige med manden imorgen, han er stukket af til Kessler kampen i parken

Anmeld

4. juni 2011

samantha1986

Honey's Kone<3 skriver:

Okay, det lyder også som en fair pris

Snakker lige med manden imorgen, han er stukket af til Kessler kampen i parken

Det er i orden. Du vender bare tilbage :-)

Uhh han er en af de heldige :-) min kærester er taget ud til sin far for at se den i tv. Så kan jeg få lidt fri for ham hi hi. Eller han kan for mig.. tror jeg gik ham lidt på nerverne inden han tog afsted

Anmeld

4. juni 2011

Darling<3

samantha1986 skriver:

Det er i orden. Du vender bare tilbage :-)

Uhh han er en af de heldige :-) min kærester er taget ud til sin far for at se den i tv. Så kan jeg få lidt fri for ham hi hi. Eller han kan for mig.. tror jeg gik ham lidt på nerverne inden han tog afsted

Hehe, så er det godt at han kunne tage ud til sin far lidt Det er faktisk meget dejligt med noget ro en gang imellem

Kampen skulle gerne starte om lidt, på tv2 skulle den kører, gratis

Anmeld

4. juni 2011

samantha1986

Honey's Kone<3 skriver:

Hehe, så er det godt at han kunne tage ud til sin far lidt Det er faktisk meget dejligt med noget ro en gang imellem

Kampen skulle gerne starte om lidt, på tv2 skulle den kører, gratis

Ja det er det nemlig :-) Så man skal nyde det når man kan være sig selv en gang i mellem.

Nå ja det så jeg godt. så slipper vi jo for at skulle betale for det, selv om det nok er en oplevelse at tag ind i parken og se det

Anmeld

4. juni 2011

Darling<3

samantha1986 skriver:

Ja det er det nemlig :-) Så man skal nyde det når man kan være sig selv en gang i mellem.

Nå ja det så jeg godt. så slipper vi jo for at skulle betale for det, selv om det nok er en oplevelse at tag ind i parken og se det

Min mand har kun givet 500 kr for en billet, så det er ikke så dyrt.. Jeg ville dog heller ud at spise og hygge for pengene, men pyt, det bliver næste weekend

Anmeld

4. juni 2011

samantha1986

Honey's Kone<3 skriver:

Min mand har kun givet 500 kr for en billet, så det er ikke så dyrt.. Jeg ville dog heller ud at spise og hygge for pengene, men pyt, det bliver næste weekend

Ja okay det var jo ikke galt. Men ja man kan altid finde noget man hellere vil bruge pengene på hi hi

Anmeld

4. juni 2011

Darling<3

samantha1986 skriver:

Ja okay det var jo ikke galt. Men ja man kan altid finde noget man hellere vil bruge pengene på hi hi

Altid..

Hvilken kvinde kan ikke finde ud af at bruge penge??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.