Hp ipaq h6300 sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. juni 2011

samantha1986

Honey's Kone<3 skriver:

Hvem har den anden?

Vil du spørge den anden - om det er en nem telefon?

Vi har den anden. så det kan jeg ikke svare dig på hi hi. men så på youtube en dreng der bruger den, så tænker lidt hvis han kan finde ud af det kan vi vel også.

Jeg ser lige om jeg kan finde et ekstra simkort så jeg kan prøve den anden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Darling<3

samantha1986 skriver:

Vi har den anden. så det kan jeg ikke svare dig på hi hi. men så på youtube en dreng der bruger den, så tænker lidt hvis han kan finde ud af det kan vi vel også.

Jeg tænker bare at det ikke må være svært at finde rundt i beskeder, for så giver jeg op Hehe..

Anmeld

4. juni 2011

samantha1986

Honey's Kone<3 skriver:

Hvem har den anden?

Vil du spørge den anden - om det er en nem telefon?

Nå den skal først lade og så skal man installere en cd i computeren før man kan få det op og køre. men du får lige et link til ham drengen. Synes det er en sjov ting/tlf.

http://www.youtube.com/watch?v=JpYi7I5mdyo

Anmeld

4. juni 2011

samantha1986

Honey's Kone<3 skriver:

Jeg tænker bare at det ikke må være svært at finde rundt i beskeder, for så giver jeg op Hehe..

Jeg tjekekr lige de manualer der er med. der må stå noget om det deri

Anmeld

4. juni 2011

Darling<3

samantha1986 skriver:

Luret Den vil jeg på ingen måde ville kunne finde ud af, jeg er en NØD til telefoner Har selv en 5 år gammel telefon, den er nem

Anmeld

4. juni 2011

samantha1986

Honey's Kone<3 skriver:

Luret Den vil jeg på ingen måde ville kunne finde ud af, jeg er en NØD til telefoner Har selv en 5 år gammel telefon, den er nem

Ja okay. jeg kunne læse mig frem til at den skulle være nem at skrive på. men ellers kender jeg ikke til den. Jeg er nemlig også en nød til telefoner. Men det skal prøves hi hi

Anmeld

4. juni 2011

Darling<3

samantha1986 skriver:

Ja okay. jeg kunne læse mig frem til at den skulle være nem at skrive på. men ellers kender jeg ikke til den. Jeg er nemlig også en nød til telefoner. Men det skal prøves hi hi

Hvis du alligevel tænder den, så må du gerne skrive til mig, om hvordan den er

Anmeld

4. juni 2011

samantha1986

Honey's Kone<3 skriver:

Det skal jeg nok gøre. Jeg prøver lige at få det op og køre og så vender jeg tilbage :-)

Anmeld

4. juni 2011

samantha1986

Honey's Kone<3 skriver:

Har lige siddet lidt med den. Det er faktisk som en mini computer med en mobil i. Og jeg synes egentlig den er forholdvis nem at finde ud af. Og man kan heldigvis ændre sproget sådan at det bliver til dansk

Anmeld

4. juni 2011

samantha1986

samantha1986 skriver:

Har lige siddet lidt med den. Det er faktisk som en mini computer med en mobil i. Og jeg synes egentlig den er forholdvis nem at finde ud af. Og man kan heldigvis ændre sproget sådan at det bliver til dansk

Okay noget af det er dansk, ellers er menu engelsk. ved ikke om man kan ændre den, men det er ikke noget problem at forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.