Vores bryllup blev som taget ud af vores drømme (Billd.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

piap

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Årh hjerteligt tillykke med dit kommende bryllup

Jeg har såmænd ganske enkelt og ligetil købt den i Lilly - butikken nogen hader og andre syntes er helt fin  

Den kostede 3000,-kr. i butikken.

Husk på at Lilly har lagersalg i oktober, hvor de viser de kjoler du kan købe for 1000kr. stykket uanset førpris  Du kan ringe og bestille tid og få din helt egen personlige værtinde til dagen hvor du har lyst til at prøve kjole.

Jeg gik igennem 4 kjoleprøvninger, denne var nummer 3 og kunne mærke at den ville jeg ikke slippe igen  

Min søster vil gerne have mit slør, måske vil hun også have kjolen - det vil tiden vise - bryllup er ikke lige indenfor den næste tid

Tak Tak

Tror jeg vil prøve at ringe til Lilly med en tid til lagersalg kan du evt huske hvad din kjole hedder eller nummer på den... den er total lige min stil...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

De allerførste billeder fra vores ceremoni på stranden til at se dagens lys   

Ih nogle skønne billeder. I ser meget lykkelige og glade ud 

Kæmpe stort tillykke med det! Det er da bare dejligt.

Hvor blev i gift henne? Smukke smukke omgivelser. 

Anmeld

3. juni 2011

Hasselnødden

piap skriver:

Tak Tak

Tror jeg vil prøve at ringe til Lilly med en tid til lagersalg kan du evt huske hvad din kjole hedder eller nummer på den... den er total lige min stil...

Nu er du så heldig at jeg har kvitteringen og alle oplysninger på et stykke papir inde i kjoleposen, der fulgte med - må jeg vende tilbage med det imorgen?.. det tager lidt tid at få det pakket ud og begge mine bjørne er gået til ro for natten

Anmeld

3. juni 2011

Hasselnødden

Ih nogle skønne billeder. I ser meget lykkelige og glade ud 

Kæmpe stort tillykke med det! Det er da bare dejligt.

Hvor blev i gift henne? Smukke smukke omgivelser. 

Tusinde tak!

Jamen det kan ikke beskrives, vi er meget lykkelige og dybt rørte! Det er så vildt at tage de skridt mod hinanden og vores kære der står med tårer i øjnene og ønsker os det bedste for altid! Det var og er helt fantastisk!

Vi holdt navnefesten/vores bryllup ved As Vig - ved Julesminde. Horsnæs Bo Feriekoloni! Og det kan anbefales! Der er plads til børnene så de kan spille fodbold, basket, tennis, rundbold (som vi gjorde) Der er bålplads med tag over, med plads til måske 20-30 personer. En kæmpe terrasse mellem 3 længer hvor vi sad 65 personer på bænke, og kunne sagtens have været flere. Et super stort køkken med alt! Der er gynger og en STOR sandkasse og 300m til vandet! Der er udsigt og plads til overnattende gæster og koster 4000kr. at leje een dag. Vi fik nøglerne kl. 7 og havde gjort rent kl. 20 hvor nøglerne skulle afleveres, men som sagt kan det forlænges for lidt flere penge!  Og så er der pejs indendøre, hvis f.eks. vielsen skal foregå om vinteren og en 100m lang stue hvor man kan sætte stearinlys frem - (vores plan B, hvis vejret ikke havde artet sig)

Anmeld

3. juni 2011

Lou87

Og ikke mindst HELD! For det spidsede godt nok til lige inden...

Mandens chef kom for tidligt, all dressed up.

JEG var ikke engang gået indenfor endnu, og så siger han nede ved den helstegte pattegris, folk stadigvæk gerne ville have lidt af og derfor stod i kø, da vi sagde Velkommen til og dejligt de kunne komme  at selvfølgelig ville de komme, når de skulle spille BRUDEVALSEN! IIIIIIH og vi havde trukket den så langt og så står han der og siger det betragteligt tydeligt og højt...  måtte beklage min reaktion bagefter... for blev en lille smule vred bridezilla!  og sagde at han hellere bare måtte tie stille indtil jeg kom ud. Pinligt. Men alt klappede og de blev overraskede, selvom en del af dem havde lugtet lunten og andre havde fornemmelsen hjemmefra. Kun få vidste det, men vi havde brug for backup med Elias. Som sov fra det i sin barnevogn under halvtaget

Haha... hvor godt..
Man kan godt sætte sig lidt ind i din situation, tror enhver kvinde ville gå lidt i bridezilla der griner..

Men godt det lykkedes sådan nogenlunde

Anmeld

4. juni 2011

Isabella_mor

tillykke med brylluppet. og WAUW en flot kjole 

Anmeld

4. juni 2011

Hasselnødden

isabellamor skriver:

tillykke med brylluppet. og WAUW en flot kjole 

Tusinde tusinde tak! Den var dejlig at have på, men savnede at kunne være mor, da Elias stod op. Det egner sådan een sig ikke så meget til  så den kom af en lille times tid senere efter billederne var taget og talerne fra mine forældre og søster

Mine forældre spillede Runrig - Every River for os  Vores sang!

http://www.youtube.com/watch?v=R36RVy7gAOs 

Anmeld

4. juni 2011

Hasselnødden

Lou87 skriver:

Haha... hvor godt..
Man kan godt sætte sig lidt ind i din situation, tror enhver kvinde ville gå lidt i bridezilla der griner..

Men godt det lykkedes sådan nogenlunde

Kan absolut intet negativt sætte på dagen!  De små niks og naks rundt om udgjorde slet ikke det store hele, vi fik det som kun drømt om

Anmeld

4. juni 2011

Carina:-)

I ser ud til at have haft en dejlig dag.

Nr. 5 billede hvor damen i baggrunden ser lidt forbavset ud er bare skønt

Anmeld

4. juni 2011

Chamomile

Stort tillykke, skønne billeder og hvor ser du smuk ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.