Vores bryllup blev som taget ud af vores drømme (Billd.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Hasselnødden

Lou87 skriver:

Dejligt i fik det som i ønskede
Men nok ikk helt nemt og skjule når først i er i kirken så ka man se det på tøjet hihi

For 3 uger siden lykkedes det min mands halvbror og hans kone at tage fusen på os til barnedåben, de kom ikke i deres tøj - de skiftede i "kaffepausen" - men der blev præsten jo nødt til at fortælle os vi skulle blive.

Vores gæster troede de skulle have taget et fællesfoto ved stranden og det var først da min mand kom ud fra huset i sin smoking at de helt sikkert vidste hvad der skulle ske - vi havde min mands chef og en anden herre ude for at spille og de spillede en svensk bryllupssang mens min far gik med mig ned af sandstien der førte ned til strandkanten  og så spillede de så brudevalsen efterfølgende som vi dansede på græsset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Lou87

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

For 3 uger siden lykkedes det min mands halvbror og hans kone at tage fusen på os til barnedåben, de kom ikke i deres tøj - de skiftede i "kaffepausen" - men der blev præsten jo nødt til at fortælle os vi skulle blive.

Vores gæster troede de skulle have taget et fællesfoto ved stranden og det var først da min mand kom ud fra huset i sin smoking at de helt sikkert vidste hvad der skulle ske - vi havde min mands chef og en anden herre ude for at spille og de spillede en svensk bryllupssang mens min far gik med mig ned af sandstien der førte ned til strandkanten  og så spillede de så brudevalsen efterfølgende som vi dansede på græsset

Ej hvor godt hehe
Genialt i har ku trække den så langt alligevel..

Men ja, kræver jo bare lidt planlægning

Og hvor fint med musikken og det hele altså.. åhr

Anmeld

3. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke og meget smukke billeder

Anmeld

3. juni 2011

piap

kæmpe stort tillykke med jeres bryllup

hvor er din kjole total fed skal selv giftes om et år hvor har du købt den?

Anmeld

3. juni 2011

Hasselnødden

Lou87 skriver:

Ej hvor godt hehe
Genialt i har ku trække den så langt alligevel..

Men ja, kræver jo bare lidt planlægning

Og hvor fint med musikken og det hele altså.. åhr

Og ikke mindst HELD! For det spidsede godt nok til lige inden...

Mandens chef kom for tidligt, all dressed up.

JEG var ikke engang gået indenfor endnu, og så siger han nede ved den helstegte pattegris, folk stadigvæk gerne ville have lidt af og derfor stod i kø, da vi sagde Velkommen til og dejligt de kunne komme  at selvfølgelig ville de komme, når de skulle spille BRUDEVALSEN! IIIIIIH og vi havde trukket den så langt og så står han der og siger det betragteligt tydeligt og højt...  måtte beklage min reaktion bagefter... for blev en lille smule vred bridezilla!  og sagde at han hellere bare måtte tie stille indtil jeg kom ud. Pinligt. Men alt klappede og de blev overraskede, selvom en del af dem havde lugtet lunten og andre havde fornemmelsen hjemmefra. Kun få vidste det, men vi havde brug for backup med Elias. Som sov fra det i sin barnevogn under halvtaget

Anmeld

3. juni 2011

metski83

Smuk smuk

Anmeld

3. juni 2011

Hasselnødden

MoarHvidovre skriver:

STORT tillykke og meget smukke billeder

Tusinde tak! 

Dejligt at se vores smukke dag også går igen i vores billeder. Det er lidt mærkeligt ikke at have stået på paparazzi-siden af kameraet denne gang  

Anmeld

3. juni 2011

Livas mor

Kæmpe tillykke.. Vi blev selv gift i lørdags, dog i kirke og med stor fest i Nordsjælland.. Men sikke en dejlig dag vi havde

Anmeld

3. juni 2011

Hasselnødden

piap skriver:

kæmpe stort tillykke med jeres bryllup

hvor er din kjole total fed skal selv giftes om et år hvor har du købt den?

Årh hjerteligt tillykke med dit kommende bryllup

Jeg har såmænd ganske enkelt og ligetil købt den i Lilly - butikken nogen hader og andre syntes er helt fin  

Den kostede 3000,-kr. i butikken.

Husk på at Lilly har lagersalg i oktober, hvor de viser de kjoler du kan købe for 1000kr. stykket uanset førpris  Du kan ringe og bestille tid og få din helt egen personlige værtinde til dagen hvor du har lyst til at prøve kjole.

Jeg gik igennem 4 kjoleprøvninger, denne var nummer 3 og kunne mærke at den ville jeg ikke slippe igen  

Min søster vil gerne have mit slør, måske vil hun også have kjolen - det vil tiden vise - bryllup er ikke lige indenfor den næste tid

Anmeld

3. juni 2011

Hasselnødden

Livas mor skriver:

Kæmpe tillykke.. Vi blev selv gift i lørdags, dog i kirke og med stor fest i Nordsjælland.. Men sikke en dejlig dag vi havde

Fra et Fru-hjerte til et andet  Varmt tillykke med jeres bryllup! Er det ikke bare en fantastisk fantastisk fantastisk følelse? Jeg er stadigvæk helt oppe at svæve og syntes ikke livet kan blive meget mere magisk!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.