Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
De allerførste billeder fra vores ceremoni på stranden til at se dagens lys
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tilykke med den store dag. Det ser ud til dagen har været helt perfekt og sikke smukke omgivelser.
Ih det ser lækkert ud, og sikke en smuk kjole
Smukke billeder.... Stort tillykke med dagen...
Stort tillykke.. !Hvor fedt og blive gift på stranden, og ser ud til vejret holdte
Mette. skriver: Tilykke med den store dag. Det ser ud til dagen har været helt perfekt og sikke smukke omgivelser.
Tusinde tak! Det var ganske pudsigt, for skyerne trak indimellem indover (hvilket i grunden ikke gjorde så meget fordi det var så varmt i solen) men da jeg læste mit digt op til min søn brød solen frem fra skyerne og idet jeg trådte ud af døren for at gå ned til min mand som ventede ved strandkanten, kom solen også frem - efter en rum tid med ret tætte skyer og så skinnede solen ellers ned fra en skyfri himmel indtil natten faldt på.
mariamiss6 skriver: Ih det ser lækkert ud, og sikke en smuk kjole
Tak! Der var helt eventyrligt! I løbet af dagen havde vi allerede tre familier, der ville booke. Min veninde, min mors veninde og en fra mandens familie Vi ventede halvandet år og fandt magien
Mira0911 skriver: Smukke billeder.... Stort tillykke med dagen...
Af hjertet tak !
Lou87 skriver: Stort tillykke.. !Hvor fedt og blive gift på stranden, og ser ud til vejret holdte
Ja, det var lige os at holde det så uformelt som det blev med navnefest og hemmeligholdt bryllup som bonus
Mor til Elias 13.01.10 skriver: Ja, det var lige os at holde det så uformelt som det blev med navnefest og hemmeligholdt bryllup som bonus
Dejligt i fik det som i ønskede Men nok ikk helt nemt og skjule når først i er i kirken så ka man se det på tøjet hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128