Sommerfest kage :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.094 visninger
26 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

K&S

Profilbillede for K&S
Har den mest fantastiske mand og søn :-)

I morgen står den på sommerfest med de skønne mødregruppe-piger, vores dejlige mænd og alle de fantastiske børn

Og jeg skulle stå for kagen  

Kagen er med hjemmelavede lyse bunde, toblerone creme og bærsymfoni-mousse  smurt op med chokolade-smørcreme  og overtrukket med fondant

Jeg har lige købt blomsterudstikkerne, så det er første gang, jeg prøver med blomster (men bestemt ikke sidste...!). Det er også først gang, jeg har forsøgt mig med græs, men det er jo sjoooovt...!  

Det er derimod SIDSTE gang, jeg skriver noget med bogstavet M -det drillede simpelthen så meget, det ville slet slet ikke ud af udstikkeren og gik i stykker 100 gange inden det lykkedes mig at lave 2 styks  

Og så lige lidt billeder, jeg er selv meget stolt...!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

3. juni 2011

Lou87

Hvor er du go  
FLOT!

Anmeld

3. juni 2011

Vingummien

K&S skriver:

I morgen står den på sommerfest med de skønne mødregruppe-piger, vores dejlige mænd og alle de fantastiske børn

Og jeg skulle stå for kagen  

Kagen er med hjemmelavede lyse bunde, toblerone creme og bærsymfoni-mousse  smurt op med chokolade-smørcreme  og overtrukket med fondant

Jeg har lige købt blomsterudstikkerne, så det er første gang, jeg prøver med blomster (men bestemt ikke sidste...!). Det er også først gang, jeg har forsøgt mig med græs, men det er jo sjoooovt...!  

Det er derimod SIDSTE gang, jeg skriver noget med bogstavet M -det drillede simpelthen så meget, det ville slet slet ikke ud af udstikkeren og gik i stykker 100 gange inden det lykkedes mig at lave 2 styks  

Og så lige lidt billeder, jeg er selv meget stolt...!

Ser sgu lækker ud

Anmeld

3. juni 2011

K&S

Profilbillede for K&S
Lou87 skriver:

Hvor er du go  
FLOT!

Tusind tak  det er længe siden, jeg har haft tiden til at lave en pyntet kage, men I LOOOOOVE IT

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Rigtig flot kage... 

Anmeld

3. juni 2011

K&S

Profilbillede for K&S
Vingummien skriver:

Ser sgu lækker ud

Det håber jeg også den er  jeg er ikke selv til kager, men manden skal nok bedømme den  han ELSKER kager...!

Anmeld

3. juni 2011

Lou87

K&S skriver:

Tusind tak  det er længe siden, jeg har haft tiden til at lave en pyntet kage, men I LOOOOOVE IT

Hehe i know
Har kun nået og lave 5 siden februar hvor jeg startede på det..
Det kræver sku li man har lidt tid og at bebsen enten sover eller manden også er hjemme til og underholde lidt

Anmeld

3. juni 2011

slettet_7530

K&S skriver:

øjj jeg kan vist lige nå forbi til et stykke savle savle.

Anmeld

3. juni 2011

K&S

Profilbillede for K&S
Lou87 skriver:

Hehe i know
Har kun nået og lave 5 siden februar hvor jeg startede på det..
Det kræver sku li man har lidt tid og at bebsen enten sover eller manden også er hjemme til og underholde lidt

Lige præcis  manden har mini-ferie, så jeg har haft masser af tid i dag  det er min 1. kage i år (udover en hurtig en til min fødselsdag i januar)

Anmeld

3. juni 2011

K&S

Profilbillede for K&S
Mira0911 skriver:

Rigtig flot kage... 

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.