(lidt akut) problem - help me!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Vidunderligeunger

Line&Liam&Milan skriver:

Du låner bare min vikle med hjem Så er i godt gående in no time! Prøv den i morgen

jamen hallo.. hvorfor har du ik sagt det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Mumto3

dorthemus skriver:

Jeg bærer også Runa udlukkende på ryggen nu  er så øvet, at jeg bare klasker ungen om på ryggen, giver slip på hende og hiver stropperne op...er helt stolt over mig selv at jeg tør

TAK fordi du overbeviste mig om at beholde den...ELSKER DEN!!!!!!

Åh, hvor er det godt at høre!!! Ja, jeg VIDSTE jo at du kom til at elske den slynge/bæresele, så jeg kunne slet ikke bære tanken om at du ville sælge den da Runa var lille.

Min datter hun kan komme og sige: Mor, jeg trænger til at sidde i slyngen hos dig. -og selvom hun er stor og lidt tung så er det dejligt med en pige der kan finde ud at udtrykke hendes behov. og med en 3årig kan det nogen gange være svært at finde måde at give den nærhed og tæthed som det var så let at give da de var små. Der synes jeg virkelig at slynger er geniale!!! Så gem den mange år endnu I er slet ikke færdige med at bruge den..., men det ved du vist godt.

Anmeld

9. juni 2011

Mumto3

MAJ*MOR skriver:

hm.. det vil jeg gerne have at falde tilbage på, hvis jeg nu ikke finder ud af andet,, mange tak

det er helt i orden

Anmeld

9. juni 2011

dorthemus

Mumto3 skriver:

Åh, hvor er det godt at høre!!! Ja, jeg VIDSTE jo at du kom til at elske den slynge/bæresele, så jeg kunne slet ikke bære tanken om at du ville sælge den da Runa var lille.

Min datter hun kan komme og sige: Mor, jeg trænger til at sidde i slyngen hos dig. -og selvom hun er stor og lidt tung så er det dejligt med en pige der kan finde ud at udtrykke hendes behov. og med en 3årig kan det nogen gange være svært at finde måde at give den nærhed og tæthed som det var så let at give da de var små. Der synes jeg virkelig at slynger er geniale!!! Så gem den mange år endnu I er slet ikke færdige med at bruge den..., men det ved du vist godt.

Godt at høre...jeg vræler når hun ikke længere kan sidde i den...så vil jeg ha en ny baby

Anmeld

9. juni 2011

Mumto3

dorthemus skriver:

Godt at høre...jeg vræler når hun ikke længere kan sidde i den...så vil jeg ha en ny baby

Der går LAAAAAANG tid før hun ikke kan være i den!!!

Min søn på 5 år ville lege lille baby og ville også op i slyngen ligesom lillesøster. så det kom han! -og han kunne godt være der!!!! -men jeg kunne ikke holde til at have ham på ryggen ret længe. Jeg har jo en gammel diskosprolaps som driller mig. Så jeg skal virkelig passe på min ryg!!! (det er jo derfor jeg bruger slynger, for det er det bedste man kan gøre for sin ryg)

Anmeld

9. juni 2011

dorthemus

Mumto3 skriver:

Der går LAAAAAANG tid før hun ikke kan være i den!!!

Min søn på 5 år ville lege lille baby og ville også op i slyngen ligesom lillesøster. så det kom han! -og han kunne godt være der!!!! -men jeg kunne ikke holde til at have ham på ryggen ret længe. Jeg har jo en gammel diskosprolaps som driller mig. Så jeg skal virkelig passe på min ryg!!! (det er jo derfor jeg bruger slynger, for det er det bedste man kan gøre for sin ryg)

Hmmm ja og om fem år er jeg for gammel til at få flere børn  Må nyde det

Anmeld

9. juni 2011

L-Mortil3

MAJ*MOR skriver:

jamen hallo.. hvorfor har du ik sagt det??

Har sagt det før, siger det gerne igen, HVAD er det lige svigermonster IKKE har - Svaret er intet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.